قدس آنلاین-حسین زوارزاده: شهردار مشهد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر از 230 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 968 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 230 پروژه شهری همزمان با ایام دهه مبارک فجر

سید صولت مرتضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین افزود: در ایام الله دهه فجر 42 بوستان محلی، خطی و منطقه‌ای به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین 73 بوستان نیز بازپیرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: چندین بوستان‌ با اعتباری بالغ بر 301 میلیارد ریال به بهره‌برداری و بازپیرایی می‌شود.

شهردار مشهد بیان کرد: 6 مجموعه ورزشی شامل سالن ورزشی تلاش، مجموعه ورزشی بوستان کوهسنگی و سوله بحران منطقه 6 مشهد در مساحت 25 هزار مترمربع و با اعتبار 53 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضوی گفت: در این این ایام 10 پروژه پیاده‌روسازی در مساحت 317 هزار مترمربع و با اعتبار 119 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین 10 پروژه زیرسازی و آسفالت با مساحت 297 هزار مترمربع و اعتبار 70 میلیارد ریال نیز مختص دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

شهردار مشهد گفت: در این اقدام 8 معبر با اعتبار 19 میلیارد ریال در مساحت 8000 مترمربع بازگشایی و اصلاح هندسی خواهد شد.

مرتضوی گفت: در ایام دهه مبارک فجر 5 کانال در مساحت 4500 متر و اعتبار 11 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: اجرای 2 مورد پروژه رنگ‌آمیزی و خط‌کشی معابر، 8 پل عابر پیاده، خرید 39 مورد تجهیزات ترافیکی، افتتاح 2 بازار خودروی مجیدیه و بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی، مدرسه علمیه آیت‌الله قائنی، مشارکت در احداث و بازسازی مساجد و بهره‌برداری از 12 نرم‌افزار در حوزه مدیریت شهری از دیگر پروژه‌ها است.

شهردار مشهد گفت: در این ایام 7 پروژه در حوزه آرامستان‌ها با عنواین ساختمان اداری پذیرش، پارکینگ روبروی قطعه شهدا و احداث 2300 قبر پیش‌ساخته در بلوک 64 آرامستان بهشت رضا(ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه‌های حوزه بازیافت پسماند گفت: در این ایام نیروگاه بیوگازسوز، کارخانه کمپوست شماره یک و کارخانه بازیافت کاغذ اصلاح و توسعه خواهد یافت؛ در کنار این پروژه‌ها نیروگاه مقیاس کوچک CHP با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرتضوی گفت: همچنین در این ایام 2 پارکینگ مکانیزه امامت و دانش با اعتبار 26 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.