قدس آنلاین :سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با همکاری انجمن تشکل‌ های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)، دومین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه را در اسفند ماه 1393 برگزار می‌ کند.

دومین دوره جایزه چالش نوآورانه در اسفند ماه 93 برگ

به گزارش ICTPRESS پس از برگزاری موفق اولین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه در شهریورماه 1393، سازمان نصر تهران با همکاری اجمع، دومین دوره‌ این جایزه را با هدف حمایت و تشویق جوان‌های ایرانی خلاق(برای راه ‌انداری کسب ‌و ‌کارهای شخصی) برگزار می کند.

در این دوره نیز از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای طرح ‌های خلاقانه با قابلیت پیاده ‌سازی در مدت ‌زمان یک ماه نیز همچون دوره اول جایزه چالش نوآورانه، حمایت ‌های مالی و معنوی به ‌عمل می آید.

در دومین جایزه چالش نوآورانه، شورا راهبری و کمیته‌ علمی ،از طرح های دارای منافع اجتماعی، منافع زیست ‌محیطی و با قابلیت حل مشکلات واقعی استقبال می کند.

از این رو، سازمان نصر تهران از کلیه فعالان و جوانان دارای ایده‌ ها و طرح‌ های خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌ های مختلف حول محورهای اعلام‌ شده و مبتنی بر ICT، برای شرکت در این برنامه دعوت می کند.

علاقمندان می ‌توانند حداکثر تا تاریخ 26بهمن 1393با مراجعه به وب‌سایت www.chalesh.tehrannsr.org و پس از ثبت نام در سامانه‌ کاربری، طرح های پیشنهادی خود را به منظور حضور در این رقابت ارسال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.