قدس آنلاین:مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: هم اکنون 105 طرح گازرسانی از محل سفر رهبری در روستاهای خراسان شمالی در حال اجرا است.

105 طرح گازرسانی سفر رهبری به خراسان شمالی در حال اجراست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،حسین تقی‌نژاد اظهار داشت: در سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی گازرسانی به بیش از 400 روستا به تصویب رسید.

وی گفت: تاکنون گازرسانی به 110 روستای این استان در قالب مصوبه سفر انجام شده است که این طرح‌ها در مراسم‌های مختلفی به بهره برداری رسیده و مردم از مزایای آن بهره‌مند هستند.

وی افزود: تا پایان امسال هم اجرای 76 طرح گازرسانی در روستاهای خراسان شمالی با انجام تشریفات قانونی و برگزاری مناقصه در دستور کار شرکت گاز استان قرار دارد.

وی بیان داشت: برای سال آینده هم ‌بخش دیگری از تعهدات شرکت گاز استان برای انجام مصوبه سفر رهبری به منظور گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این طرح‌های گازرسانی در روستاها شاخص برخورداری از گاز در مناطق روستایی از میانگین کشوری بیش از پیش فراتر برود.

تقی‌نژاد تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای این استان به واسطه  قرار گرفتن روستاها در مناطق صعب العبور به دشواری انجام می‌شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.