رهبر شیعیان بحرین و رئیس شورای علمای اسلامی این کشور به برخی کشورها درباره بازی سیاسی با برگه «اختلافات مذهبی» در این کشور هشدار داد.

هشدار شیخ «عیسى قاسم» درباره دامن زدن به «طایفه‌گرایی» در بحرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین و رئیس شورای علمای اسلامی این کشور از کشورهایی که در امور داخلی بحرین دخالت می‌کنند، خواست به بازی سیاسی در این کشور با استفاده از برگه «طایفه‌گرایی» پایان دهند.

عیسی قاسم هشدار داد که بازی سیاسی با برگ طایفه گرایی اوضاع بحرین را به مرز انفجار سوق می‌دهد و در آن صورت راهکاری برای مقابله با آن شرایط وجود نخواهد داشت.

پایگاه خبری «مراه البحرین» با انتشار این خبر نوشت: شیخ عیسی قاسم ضمن هشدار درباره وقوع جنگی طایفه‌ای در بحرین تاکید کرد که در صورت وقوع چنین جنگی هیچ چیز نمی‌تواند، جلودار آن باشد و بهای چنین جنگی برای کشور و دولت بحرین بسیار سنگین خواهد بود.

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد که جهان و امت اسلام و دین اسلام در معرض توطئه‌‌ای بزرگ قرار گرفته است، اما نتایج این توطئه و بازتاب‌های آن چنان فاجعه‌ای به بار خواهد آورد که دامن توطئه کنندگان را خواهد گرفت.

وی توطئه بازی سیاسی با برگه طایفه گرایی در بحرین را جنایت بزرگی دانست که امکان بخشودن آن نیست، زیرا اولین بازتاب آن وقوع جنگ طایفه‌ای در بحرین خواهد بود.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد که رژیم بحرین باید نسبت به مسئولیت‌های خود در این قضیه عمل کند و تمام ملت بحرین و نه حزب و گروهی خاص این اقدام را محکوم کنند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.