قدس انلاین-قاآنی:تماشاچیان ازفیلم"دردنیای تو ساعت چنده" دردومین روز جشنواره فجر مشهداستقبال کردند.

استقبال تماشاگران مشهدی ازفیلم"دردنیای تو ساعت چنده"/آغاز نمایش آثار مستند از صبح شنبه

به گزارش قدس انلاین در دومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد به دلیل آماده نشدن فیلم"رخ دیوانه"برای دومین بار،مسوولین برگزاری جشنواره فیلم"دردنیای تو ساعت چنده"ساخته صفی یزدانیان را به نمایش گذاشتند که فیلم با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

این فیلم داستان دختری به نام گلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یکباره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند.  در این فیلم علی مصفا و لیلا حاتمی برای هفتمین بار در یک پروژه سینمایی همکاری کردند.

درصورت آماده شدن فیلم"رخ دیوانه"فردا به نمایش در می اید درغیر اینصورت "ماهی سیاه کوچلو"به نمایش در می اید.

* آغاز اکران فیلم های مستند در جشنواره فیلم فجر مشهد

دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: بخش مستند این جشنواره از فردا در مشهد با اکران فیلم پناگاه در سینما هویزه مشهد آغاز می شود.
ناصر نبی زاده افزود: از سال گذشته بخش مستند در کنار برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد گنجانده شده است که با استقبال خوب هنرمندان قرار گرفت امسال نیز این بخش نیز برگزار می شود که امیدواریم مورد استقبال هنرمندان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در اولین روز برگزاری فیلمهای پناگاه به کارگردانی عباس سندی، فیلم پایان دایره به کارگردانی احمد رضا کرمی، سایه های سنگی به کارگردانی راضیه سراجی، دوچاهی به کارگردانی مهدی احمدی، نور جهان از حسن کی قبادی نور، آنجام که خانه ام نیست از سعید ولی زاده، تداوم از مهران ولی زاده اکران می شود.

نبی زاده گفت: همچنین در ادامه برگزاری بخش مستند فیلم های مورد تائید است، چای خانه، مردی کنار فصل ها، سورتر، آفتاب، شمر خوان، فیه ما فیه، این هم سند آقای دکتر، شاید دوباره، آخرین بازمانده ، حیات در رگ های سرد، رقص خاک، مرگ کاریز، زعفران، ایمان، شیردل، فصل پنجم، چشم آبی، چرخ و باد، من می خوام شاه بشم، کافه ،خیابان،پیاده رو، آزاد راه، زائرین آبی، ورود علاقمندان ممنوع و الفت اکران می شود.
وی افزود: فیلم های مستند جشنواره فیلم فجر مشهد هر روز ساعت 10 صبح با همکاری انجمن سینمای جوان ایران دفتر مشهد در سینمای هویزه مشهد اکران می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.