مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه در مصاحبه با رادیو رژیم‌صهیونیستی بار دیگر به تکرار مواضع خود علیه ایران پرداخت و گفت: تهران هنوز نتوانسته نگرانی‌های این نهاد را برطرف کند.

آمانو: ایران هنوز نگرانی‌های آژانس را برطرف نکرده است
 به گزارش فارس، یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه بار دیگر مواضع ضدایرانی خود را تکرار کرده و مدعی شد که تهران هنوز به سوالات آژانس در مورد ابعاد نظامی احتمالی، پاسخ نداده است.

آقای آمانو که با رادیو رژیم‌صهیونیستی گفت‌وگو می‌کرد، گفت جمهوری اسلامی تاکنون بخشی از سوالات مطرح‌شده را بی‌پاسخ گذاشته و در عین حال نتوانسته نگرانی‌ها در مورد ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای خود را برطرف کند.

به نوشته پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، مدیر کل نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل، گفته است: «باید بسیار محتاط باشیم، چراکه می‌دانیم داریم با چه کسانی مذاکره می‌کنیم.»

وی همچنین گفت بعید است که ایران و گروه موسوم به 1+5، تا پیش از ضرب‌الاجلی که برای پایان ماه مارس (10 فرودین) جهت رسیدن به چارچوب سیاسی راهکار نهایی تعیین شده، به توافق برسند.

آقای آمانو که در شهر مونیخ آلمان به سر می‌برد، روز جمعه دیداری هم با «یوال اشتاینیتز» وزیر اطلاعات و مسئول پرونده ایران در کابینه رژیم‌صهیونیستی داشت.

اشتاینیتز در این دیدار تصریح کرد که ایران نباید ظرفیتی برای ساخت بمب هسته‌ای داشته باشد. آمانو نیز عنوان کرده است که موضع اسرائیل در قبال ایران را درک می‌کند.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است فردا با جان کری وزیر خارجه آمریکا دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.