قدس آنلاین-ایلام: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای مردم استان ولایتمدار و غیور ایلام را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی استان ایلام برای راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در طول سال های سپری شده از عمر پربرکت خود با عبور موفقیت آمیز از پیچ های سخت توانسته در اوج عزت و سربلندی قرار گرفته و با پشتوانه مردمی و درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب با درک درست لحظه ها و حضور به موقع در صحنه های مختلف صیانت از آرمان های ارزشمند نظام اسلامی به الگویی بی نظیر برای ملت های آزادیخواه و استکبار ستیز بدل شده است.

آزادی خواهان جهان با اشتیاق فراوان از صدور انقلاب اسلامی و پیام رسای این نهضت شکوهمند و الهی استقبال کرده اند و حقیقت این پیام را از عمق وجود درک کرده و آن را بعنوان راهبردی استراتژیک پذیرفته اند.

نامه تاریخی و روشنگرانۀ رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی پیرامون چرایی سیاست قدیمی هراس افکنی با شدتی بی سابقه علیه اسلام و مسلمانان در واقع نشان دهنده این مهم است که ملت ایران اسلامی در جهت شناساندن چهره واقعی اسلام به دنیا با تمام توان مضایقه نخواهد کرد و سران استکبار جهانی با تکیه بر تروریست های دست پرورده که خود را بعنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می کنند می خواهند با سیاه نمایی اسلام حقیقی، در افکار عمومی نسبت به دین مبین اسلام و پیامبر مهر و رحمت وحشت آفرینی کنند.

در بخش دیگری این بیانیه آمده است: اینک پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و طلیعه سی و شش سال پایداری و مقاومت ملت غیور در مقابل زیاده خواهی ها، دست اندازی ها و چپاولگری های نظام سلطه ضربه ای محکم به چهره سلطه گران بوده و دشمنان سیلی خورده با درماندگی و ناتوانی به تحریم های سخت و ظالمانه اقتصادی علیه ایران دست زده اند.

این بار نیز دشمنان با وحدت و اتحاد مردم و مسوولان و پیروی از منویات وحدت بخش رهبر معظم انقلاب با پاسخ قاطع، کوبنده، حماسی، فراموش نشدنی و اقدام هوشمندانه ملت با بصیرت مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حماسۀ حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن نیز خواهند خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از عموم مردم ولایت مدار این استان دعوت می کند تا با حضور حماسی و با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن روز چهارشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان، بار دیگر اوج وفاداری و ارادت خود به امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب را به نمایش بگذارند.

گفتنی است راهپیمایی 22 بهمن در شهر ایلام ساعت 9:30 از میدان 22 بهمن آغاز و پس از عبور از چهار راه رسالت تا میدان شهید کشوری ادامه خواهد داشت که در این آیین «مهدی چمران» رییس شورای اسلامی شهر تهران برای مردم ایلام سخنرانی می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.