رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد در مراسم اختتامیه جشنواره‌ی فیلم فجر از برخی بولتن‌نویسان خواست که درست بنویسند.

واکنش حجت‌الله ایوبی به خبر استعفایش
به گزارش  ایسنا،حجت‌الله ایوبی که 22 بهمن ماه در سالن همایش‌های برج میلاد سخن می‌گفت در سخنانی مطرح کرد: باید از همه کسانی که بولتن نوشتند و از شنبه مطالب‌شان در دسترس است، تشکر کنم. امیدوارم دوستان اگر نقد می‌کنند، کتاب می‌نویسند، یا بولتن می‌نویسند، درست بنویسند. از این فیلم‌ها و سینماگران بهتر در کجای دنیا می‌توان سراغ گرفت؟ خودمان را مامور به نگران کردن دیگران نکنیم.

این مدیر سینمایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط فیلم‌سازی در سال آینده تصریح کرد: سال کم پولی و بی پولی بود و سال دیگر هم معلوم نیست وضع بهتر باشد اما امیدوارم با هوش و تلاش سینماگران، سال ۹۴ با حضور پیشکسوتان و جوانان مستعد، سال درخشانی برای سینما باشند.

ایوبی همچنین خاطرنشان کرد: در راه آمدن به مراسم، خیلی‌ها تماس گرفتن و پرسیدند بعد فجر چه می‌کنیم؟ گفتم خدمتی بالاتر از سینما ندارم که انجام بدهم. گفتم اهل استعفا دادن نیستم و اگر صد بار هم استعفا بدهم، آقای جنتی نمی‌پذیرند.

حجت‌الله ایوبی که پس از اهدای جوایز بخش هنر و تجربه سخن می‌گفت، همچنین مطرح کرد: خوشحالم که هنر و تجربه در ۶ ماه به حدی رسید که امروز نتیجه آن را در جشنواره مشاهده می‌کنیم.

او همچنین گفت: آقای کیارستمی قطعا می‌خواستند برای حمایت از بخش هنر و تجربه به اختتامیه بیایند اما برای شان مشکلی پیش آمد و این مهم میسر نشد.

ایوبی سپس از هدیه‌اش به گروه هنر و تجربه خبر داد که از فردا سالن شماره دو سینمای فرهنگ به این گروه سینمایی تقدیم می‌شود.

حجت‌الله ایوبی همچنین به تلاش سینماگران در یکسال گذشته، اشاره کرد و گفت: به رغم تمام تنگدستی‌ها و بی‌پولی‌ها، سینماگران هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و امروز با اخلاص جشنواره سی و سوم را به پایان رساندند. تشکر می‌کنم از سینماگران که با سختی در یک سال گذشته فیلم ساختند و تشکر می‌کنم از دست اندرکاران جشنواره فجر، آقای رضاداد و مدیران جشنواره و سازمان سینمایی. همچنین از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که کمتر دیده می شوند اما خیلی زحمت می‌کشند تا جشنواره و تلاش سینماگران دیده شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.