قدس آنلاین: جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اخلاص درونی‌ شهید حسینی‌مقدم موجب باز شدن راه جدیدی برای وی در مسیر شهادتش شد و جهاد در خدا از بازرترین خصوصیاتش بود.

جهاد در خدا از بازرترین خصوصیت شهید حسینی‌مقدم بود

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید سیدمحمدرضا حسینی‌مقدم از شهدای مدافع حرمین عسکرین(ع) که در مسجد فاطمه زهرا(س) مشهد برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من شناخت خوبی از مجاهدت‌ها و رشادت‌های این شهید والامقام دارم و وی در دوران جوانی در عرصه‌های مختلفی همچون انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس حضور داشت و بارها تا مرز شهادت نیز رسیده بود.

وی افزود: یکی از مشخصات بارز شهید حسینی‌مقدم اخلاص او بود که همین مسئله سبب جهاد فی‌سبیل‌الله و در نهایت شهادتش شد مسیر تولد تا از دنیا رفتن را همه انسان‌ها طی می‌کنند و جهاد در راه حق بهترین مسیر درطول عمر انسانهاست و این شهید بزرگوار برترین تصمیم‌ها را ئر فرصت‌های زندگی خود اتخاذ کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: اخلاص درونی‌ شهید حسینی‌مقدم موجب باز شدن راه جدیدی برای وی در مسیر شهادتش شد و جهاد در خدا از بازرترین خصوصیاتش بود.

قاآنی گفت: امیدوارم که همه ما ادامه دهنده راه این شهدای عزیز و به خصوص شهدای مدافع حرم باشیم و اجازه گستاخی به دشمنان منطقه و در رأس آنها گروهک تروریستی داعش را ندهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.