قدس آنلاین:در اخبار ویژه روزنامه قدس امروز می خوانیم

اخبار ویژه/حساب 250 میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس!؛

حساب 250 میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس!؛

مشرق: ماجرای معروف به سوئیس لیکس که توسط روزنامه‌های بزرگ دنیا فاش شد، شخصیت‌های سرشناس و ناشناس فراوانی را در سراسر دنیا به درد ‌سر انداخته است. در این میان براساس تحقیقات صورت گرفته، در فهرست اسامی موجود نام ۵٧٣ ایرانی دیده می‌شود. نام این ۵٧٣ تن با گشودن ١١٣٢ حساب بانکی در شعبۀ سوئیسی بانک اچ.اس.بی.سی، در این فهرست قرار دارد. همچنین ثروتمندترین مشتری ایرانی این بانک ٢۵٤ میلیون و ٧٠٠ هزار دلار در حساب خود دارد.

===

آمادگی بسیج برای حل مشکل ریزگردها ؛

راه دانا: سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج سازندگی آمادگی دارد تا 50 هزار بسیجی را برای تثبیت مناطق آلوده و حل مشکل ریزگردهای خوزستان وارد عمل کند.

===

پیست اسکی شب شمشک پلمب شد ؛

ایسنا: پس از اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک، سرانجام مراجع قضایی به پلمب پیست اسکی شب شمشک اقدام کرد. مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک بدون انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیصلاح از جمله فدراسیون اسکی برپا شده بود و در آن اتفاقاتی خارج از عرف و نابهنجار رخ داده بود.

===

درخواست طبیب زاده از ابتکار؛

فارس: الهام طبیب‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خانم ابتکار اگر توانایی ریاست سازمان حفاظت از محیط‌ زیست را ندارد، باید استعفا دهد‌ و فردی که توانایی دارد، روی کار بیاید.

===

امنیت‌‌کیش باید بهترین باشد ؛

مهر: سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده ناجا گفت: امنیت در جزیره کیش به عنوان ویترین گردشگری ایران باید بهترین باشد.

===

زنگنه مجوز پالایشگاه را باطل کرد؛

تسنیم: با ابطال مجوز خوراک پالایشگاه خوزستان، این واحد پالایشی که قرار بود طبق اصل ۴۴ قانون اساسی برای واگذاری به بخش خصوصی در فرابورس عرضه شود، فاقد هرگونه ارزش سرمایه گذاری شد. ابطال مجوز خوراک پالایشگاه که جزو دارایی آن محسوب می‌شود، توسط بیژن نامدار زنگنه در واقع این طرح را فاقد ارزش کرده است و بی‌گمان دیگر بخش خصوصی تمایلی برای حضور در این طرح نخواهد داشت.

===

انتقال 5 زندانی ایرانی از تایلند؛

ایسنا: شاهرخ هدایتی، سرپرست اداره کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری از انتقال پنج نفر از اتباع ایرانی محکوم در تایلند به کشورمان خبر داد.

===

ورود پیشگوها به روابط ایران و روسیه! ؛

انتخاب: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از یک نشریه خارجی نوشت که ایران همراه با روسیه تهدید بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شوند وپیش بینی وجود دارد که در آن پرشیا یا ایران امروز و راش یا همان روسیه در آخرالزمان اتحاد نظامی تشکیل دهند.

===

نیروگاه اتمی بوشهر پروژه برترشد ؛

تسنیم: مجله مهندسی برق آمریکا، نیروگاه اتمی بوشهر را به عنوان پروژه برتر هسته ای سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد.

===

بازيکنان سپاهان با ماسک در اهواز؛

فردا: هادي عقيلي، مدافع تيم سپاهان اصفهان با انتشار تصويری در اينستاگرامش وبا اشاره به سفر به اهواز برای بازی مقابل فولاد خوزستان نوشت: «تمرين نميشه كرد تو اين هوا، چه برسه به بازى... مردم ارجمند خوزستان همدرديمان را بپذيريد».

====

هجوم ریزگردها به جنوب ایلام ؛

ایرنا: علی محمد احمدی، نماینده مردم دهلران در مجلس از کاهش فاصله دید افقی به 10 متر در جنوب ایلام بر اثر هجوم ریزگردها خبر داد و گفت: متأسفانه در حالی که استان ایلام از نظر مشکلات ناشی از هجوم ریزگردها دست کمی از خوزستان ندارد، اما این منطقه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

===

وزیری که بازرفت روی میز؛

قدس آنلاین: اشتاینیتز، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدید آمیز گفت: درباره ایران همه گزینه ها روی میز است و اسراییل به هیچ وجه برای دفاع از خود به محدودیتهای دیپلماسی توجه نمی‌کند.

===

توطئه جدید علیه ایران؛

فارس: دولتهای اتحادیه اروپا با تصویب یک اصلاحیه قانونی، نظام تحریم‌ها علیه سه کشور ایران، روسیه و سوریه را تقویت کردند.

علت لغو پروازها در بوشهر؛

مهر: هجوم ریزگردها به بوشهر موجب شد تا برخی از پروازهای فرودگاه این شهر لغو شود.

===

انتقاد یک نماینده از گران شدن بلیت هواپیما؛

خانه ملت: سیدمهدی هاشمی، نماینده مجلس با انتقاد شدید از اوضاع نابسامان حوزه مسکن و صنعت حمل ونقل و نبود مدیریت صحیح در وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع بلیت هواپیما و افزایش بی رویه قیمتها به بهانه اجرای قانون آزادسازی هم یکی از نابسامانی‌های بوجود آمده در صنعت حمل و نقل هوایی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در سه موضوع مسکن،صنعت هوایی و حمل و نقل ریلی بارها اخطارهای لازم به وزارت راه و شهرسازی داده شده است و با توجه به اینکه ایام تعطیلات نوروز هم درپیش است، اعلام کردیم، چنانچه مسایل و مشکلات مربوط به این سه حوزه به صورت اضطراری مرتفع نشود، طرح استیضاح وزیر راه و شهر سازی را کلید خواهیم زد.

===

هشدار چیت‌چیان درباره بحران آب در کرمان؛

نسیم: حمید چیت چیان وزیر نیرو با اعلام طرح‌های سه‌گانه آبرسانی به کرمان گفت: با دشوارترین شرایط آبرسانی به پهناورترین استان کشور مواجه هستیم. وزیر نیرو مهمترین مسأله استان کرمان را در حال حاضر آب دانست و اظهارداشت: 3 برنامه انتقال آب برای این منظور در دست اجرا داریم که انتقال آب از بهشت آباد برای شمال استان یکی از این طرح‌ هاست که امیدواریم از سال آینده مرحله اجرایی آن آغاز شود. وی افزود: انتقال آب از سدصفارود پروژه دیگری است که بزرگترین تونل انتقال آب به طول 38 کیلومتر در کشور است.

====

خشک شدن تالاب های هورالعظیم؛

عصرایران: دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد‌: هفته آینده معاون اول رئیس جمهور و بنده در راس هیاتی عازم عراق هستیم و فرصت مناسبی است تا با مسؤولین این کشور در خصوص ریزگردها گفتگو و چاره اندیشی شود. وی افزود: بخشی از مشکل ریزگردها مربوط به کشور عراق و بخش دیگر مربوط به کاهش بارش و خشک شدن تالاب های هورالعظیم و مناطق جنوب شرقی استان است و معتقدم که به جای اینکه به دنبال مقصر در وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط بگردیم، باید با کار علمی و جمع بندی مشخص بتوانیم راهکار مناسبی برای رفع این معضل پیدا کنیم و به شرایط مناسب برگردیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.