برزو نیک‌نژاد اعلام کرد با تغییراتی که پس از جلسه‌ای در اداره کل نمایش سیما قرار شده در فیلمنامه سریال «پله پله» اعمال شود، این سریال به نوروز 94 نخواهد رسید.

«پله پله» به نوروز نمی‌رسد/ تغییر فیلمنامه در اداره کل نمایش سیما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر برزو نیک‌نژاد فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون د درباره سریال نوروزی شبکه دو با نام «پله پله» اظهار کرد: در مذاکراتی که پیش از این داشتیم، قرار بود «پله پله» به عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیما ساخته شود اما شورای طرح و برنامه اداره کل نمایش سیما، فیلمنامه این اثر را خواند و پیشنهاداتی درباره آن داد که درست بود و همه ما هم آن را قبول کردیم.

وی افزود: اگر این تغییرات اعمال شود، فیلمنامه بهتری خواهیم داشت، اما عملی کردن این پیشنهاد، زمان نگارش سریال را طولانی‌تری می‌کند و زمان ما برای اجرای سریال تا نوروز بسیار کوتاه خواهد بود بنابراین ما نمی‌توانیم اثری در خور شأن مخاطب بسازیم و بتوانیم نیمچه آبرویی را که داریم، حفظ کنیم.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» تأکید کرد: این روزها پس از برگزاری آن جلسه، سعید فرهادی تغییرات را در متن سریال اعمال می‌کند و احتمالا ساخت «پله پله» پس از تعطیلات نوروز آغاز خواهد شد.

پس از عید با پروژه دیگری قرار به همکاری دارم

نیک‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا تا آن زمان با پروژه همکاری خواهد کرد یا خیر؟ گفت: باید دید فیلمنامه به کجا می‌رسد. من قرار بود بعد از عید، سر کاری که قبلا صحبت‌هایش را انجام داده بودم بروم. با این حساب هیچ چیز معلوم نیست. اگر آن کار عقب بیفتد، من هم برای ساخت این سریال فرصت خواهم داشت و اگر با این کار همزمان شود، «پله پله» را عزیز دیگری خواهد ساخت.

وی در پایان تصریح کرد: مهم این است که با اتفاقی که افتاد، کار بهتری ساخته خواهد شد. شورای طرح و برنامه اداره کل نمایش سیما با حضور آقای تخشید، فضایی دارد که همه آن را قبول دارند. نظراتشان درباره سریال ما هم درست بود و ما آنها را پذیرفتیم. انشالله که فیلمنامه بهتری نوشته خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.