۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 265130

سازمان حفاظت محیط زیست سخنان اسماعیل کهرم، مشاور معصومه ابتکار علیه وزیر بهداشت را اظهارنظر شخصی وی عنوان و ضمن عذرخواهی از این بابت تاکید کرد: این سخنان موضع سازمان حفاظت محیط زیست نیست.

عذرخواهی سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) ، اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص سخنان «اسماعیل کهرم» مشاور «معصومه ابتکار» رئیس این سازمان، اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: سازمان حفاظت محیط زیست ضمن عذرخواهی اعلام می کند مصاحبه آقای دکتر اسماعیل کهرم با خبرگزاری فارس اظهار نظر شخصی وی بوده و مغایر با مواضع این سازمان است .

حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان خوزستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده در دولت بود و نقش بسیار موثری برای ایجاد همدلی در میان مردم و مسئولان خوزستان به منظور آمادگی لازم برای مقابله با گرد و غبار و بررسی چگونگی ارائه خدمات پزشکی درمانی داشته است.

سفر دکتر هاشمی به عنوان نماینده دولت به خوزستان و حضور در میان مردم منجر به ایجاد آرامش و دلگرمی مردم به منظور آغاز عملیات اجرایی کوتاه مدت بوده است.


سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو دستگاه همسو و دارای اهداف مشترک برای ارتقای سلامت جامعه هستند که امضای تفاهم نامه همکاری که صبح امروز به امضای مقامات عالی دو دستگاه رسیده، موید این موضوع است.

گفتنی است،اسماعیل کهرم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در واکنش به حضور « سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت و عدم حضور «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست در روزهای نفس‌گیر خوزستان گفته بود: هر جا که عکس و دوربین باشد آقای هاشمی نیز حضور دارد!

کهرم همچنین با بیان اینکه آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، افزوده بود: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931125001546#sthash.kmihKHr7.dpuf

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    آقای هاشمی خدمت صادقانه میکنند و مردم هم این را درک میکنند. نخود آش رو هم از خدمت به خوبی تشخیص میدهند .شما که اینقدر خدمت کردین میبینیم هوای تهران عالیست و همه خودرو سازهارو هم ملزم به رعایت استاندارد کردید .محیط وحش عالی هوای خوزستان عالیست .همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم.