۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 265158

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یک حمله نظامی دیگر علیه نوار غزه را حتمی دانست و افزود موضوع فقط مسأله زمان این حمله است.

لیبرمن: حمله به نوار غزه حتمی است
به گزارش  فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به ابراز نظرات افراطی مشهور است، اعلام کرد دور بعدی حمله علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در غزه حتمی است و فقط مسئله زمان مطرح است.

بنا بر گزارش «رادیو اسرائیل»، لیبرمن شنبه شب (دیشب) گفت: تغییر وضعیت فعلی و تضمین زندگی آرام در اسرائیل، تغییر در «میزان رعب و وحشت در میان دشمنان» را می‌طلبد.

وی افزود: در جنگ تابستان گذشته علیه غزه (2014) نه تنها از عملکرد «موشه یعلون» وزیر جنگ بلکه از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر نیز انتقاد دارد.

لیبرمن در ادامه برای چندمین بار در چند روز گذشته تکرار کرد که «اسرائیل شایسته بود به عملیات چند هفته گذشته حزب‌الله به کاروان نظامی اسرائیل پاسخ درخوری می‌داد».

اسرائیل در 28 دی با دو فروند موشک و در حمله به «قنیطره» سوریه 6 عضو حزب‌الله را به شهادت رساند. حزب‌اله 10 روز بعد و در پاسخ به این حمله 15 نظامی اسرائیلی را در عملیاتی در شبعا کشت.

لیبرمن همچنین بشدت از احزاب عربی داخل فلسطین اشغالی انتقاد کرد و گفت: ائتلاف این احزاب تحت یک لیست مشترک برای وارد شدن به انتخابات چهره حقیقی آنها برای تخریب اسرائیل را آشکار کرد.

انتخابات زودهنگام پارلمانی رژیم صهیونیستی قرار است 17 مارس برگزار شود.

  

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.