قدس آنلاین: امام پور - استاندار خراسان رضوی گفت: باید جشنواره‌ فیلمی مختص مشهد در سطوح ملی و بین‌المللی برگزار شود و در سال 2017 که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می‌شود شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر چنین جشنواره‌ای باشیم.

باید جشنواره‌ فیلمی مختص مشهد در سطوح ملی و بین‌المللی برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد 10 فیلم سینمایی و 4 فیلم مستند پخش شد که تمامی آنها جزء برترین‌های جشنواره فجر امسال بودند.

وی افزود: تلاشمان این بود که باوجود مشکلات به وجود آمده در خصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد، چراغ این جشنواره در شهرمان خاموش نشود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هر استان باید خودش تأمین اعتبار می‌کرد تا بتواند جشنواره فیلم فجر را برگزار کند و تلاش بسیاری را در جهت برگزاری هرچه باشکوه این فیستیوال هنری داشتیم.

رشیدیان تصریح کرد: امیدواریم که در سالهای آینده شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر یان جشنواره در مشهد باشیم و مشکلات سال جاری را دیگر مشاهده نکنیم.

وی تأکید کرد: همچنین این امید را داریم که جشنواره‌ فیلمی مختص مشهد در سطوح ملی و بین‌المللی برگزار شود و در سال 2017 که این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی می‌شود شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر چنین جشنواره‌ای باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.