معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید کمک حمیدرضا سیاسی مدیرعامل بازداشتی پرسپولیس به باشگاه استقلال غیر قانونی نبوده است.

توضیح خادم در مورد کمک مدیرعامل پرسپولیس به استقلال

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا خادم درباره اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ابتدا یکدست نبود و همین مساله باعث بروز مشکلاتی شد، اظهار کرد: خیر، اینطور نبود. هر کدام از اعضای هیات مدیره صاحب رای بودند و رای آنها معنادار بود. اعضای هیات مدیره دکور نبودند و در چهار، پنج ماه اول فعالیت، هیچ مصوبه ای بدون اجماع رخ نداد.

«سیاسی را شما به پرسپولیس آوردید»، «خواجه‌وند زمانی وکیل شما بوده و به همین خاطر به پرسپولیس آمد»، «مدیر روابط عمومی باشگاه هم از بستگان شما بود». وی در خصوص این شائبات با خنده تاکید کرد: اینکه درباره تک تک این موارد حرف بزنم، مشکلی نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: درباره اینکه افراد چگونه وارد باشگاه پرسپولیس شدند، بارها گفته‌ام زمانی که به پرسپولیس ورود کردیم، این باشگاه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. بازیکنان شب عید سال گذشته اعتصاب کرده بودند. ما حتی قرارداد بازیکنان را تا زمان مشخص نشدن بدهی‌های قبلی ثبت نکردیم. در همان زمان هم 14 میلیارد به پرسپولیس و 10 میلیارد هم به استقلال تزریق شد.

وی بدون اینکه پاسخ شفافی به شائبات ذکر شده بدهد، خاطرنشان کرد: در این مدت و بعد از گذشت یک سال، اهالی با تجربه و توانمند در حوزه استقلال و پرسپولیس راهکاری به ما نداده‌اند!

خادم در پاسخ به این پرسش که حمیدرضا سیاسی (مدیرعامل زندانی پرسپولیس) با چه مجوزی به استقلال کمک کرده است، تاکید کرد: کمک سیاسی غیر قانونی نبود!

وی در توضیح این مطلب، تصریح کرد: ما وقتی پرسپولیس را بستیم، سه هفته زمان برد تا برای استقلال اسپانسر پیدا شود. در آن مدت تلاش زیادی کردیم. حتی اسپانسرهایی با عدد 50 میلیارد تومان هم جلو آمدند ولی در پرداخت اولیه پول، دچار مشکل شدند. چند پیشنهاد 30 میلیاردی هم بود ولی در نهایت هیچکس جلو نیامد چون شرط می‌گذاشتند که باید در هیات مدیره، نماینده داشته باشند.

معاون وزیر ورزش که در برنامه 90 حضور یافته بود، افزود: وقتی ما به توافق نرسیدیم، حمیدرضا سیاسی به این ماجرا ورود کرد و گفت می‌توانم گروهی را معرفی کنم تا به استقلال کمک کند. این گروه از طریق سیاسی معرفی شد. تصورم این بود که این گروه، مرتبط با خود سیاسی است ولی بعدا متوجه شدم که سیاسی صرفا معرف بوده است.

در این هنگام عادل فردوسی پور با کنایه و با استفاده از اصطلاحات رشته کُشتی، خطاب به خادم گفت که او «چغر و بد بدن» است و با فن «پیچ‌پیچک» از پاسخ دادن به سئوالاتش طفره رفته است. در بخش دیگری از برنامه، وی اعتراف کرد که تعدادی از مسئولان باشگاه از جمله مدیر روابط عمومی را او به پرسپولیس معرفی کرده و آنها را در باشگاه چیده است.

خادم در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که «آیا از تصمیماتی که برای پرسپولیس گرفته، پشیمان نیست و خودش را مقصر نمی‌داند؟» گفت: اگر بگویم خیر، این مورد قبول مردم نخواهد بود. اگر بگویم بله، باز هم خودم قبول ندارم. باید راجع به این موضوع مفصل صحبت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.