جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش در اجرای تمامی ماموریت های که به آن محول می شود، بهترین عملکرد را دارد.

نیروی هوایی در اجرای ماموریت های محوله بهترین عملکرد را دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیر سرتیپ «سیدعبدالرحیم موسوی»  در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «به سوی قله ها» درجمع خبرنگاران افزود: نیروی هوایی ارتش در سال 93 عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: این نیرو در سال جاری توانست در ماموریت هایی که در لحظه طلب شده بودند، بهترین عملکرد را برجای بگذارد.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: حضور مقتدرانه در رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان «محمد رسول الله(ص)» یکی دیگر از اقدامات نیروی هوایی در سال 93 است.

امیر موسوی گفت: این نیرو در دوران دفاع مقدس با سه نیروی هوایی بصورت رسمی جنگید، زیرا نیروی هوایی عراق در سال های 62 و 65 بصورت کامل بازسازی شد.

وی تأکید کرد: عراقی ها نتوانستند در جنگ تحمیلی از تجهیزات پیشرفته نیروی هوایی خود به خوبی استفاده کنند، در حالیکه نیروی هوایی ما با توجه به تحریم ها و در محاصره بودن، از تمام توان خود استفاده کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش، «ولایتمداری» را رمز موفقیت رزمندگان جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برای ایستادگی در برابر دشمن، سلاح را فراهم می کنیم و اگر بخواهیم ضربه ای به آنها بزنیم، اسلحه آن را داریم.

امیر موسوی با بیان اینکه دشمن جرات اجرایی کردن تصورات نظامی خود علیه ایران را ندارد، تاکید کرد: عامل اصلی پیروزی ما علی رغم هزینه های میلیاردی دشمنان در جنگ نرم و رسانه ای، ولایتمداری و قدرت نرم است.

وی درمورد کتاب «به سوی قله ها» گفت: محور این کتاب و علت پیشرفت و بقای نیروی هوایی ارتش، تدابیر مقام معظم رهبری است.

کتاب «به سوی قله ها» با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در حوزه جهاد خودکفایی نیروهای مسلح بویژه نیروی هوایی ارتش، طی مراسمی در هتل نیروی هوایی رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.