اسماعیل زاده:کارلو آنچلوتی امیدوار است که خط حمله تیم او شامل رونالدو، بیل و بنزما در بازی امشب این تیم در گلزن کرشن مقابل شالکه بار دیگر به شرایط سابق خود نزدیک شود.

رئال با شالکه به اوج بازمی گردد؟

 با اینکه هرسه نفراین بازیکنان دوبار در جریان پیروزی 6-1 فصل قبل در برابر شالکه گلزنی کرده بودند، اما رونالدو از زمانی که جایزه توپ طلای سال قبل را کسب کرده، از بازیکن ماههای ابتدایی فصل جدید فاصله زیادی گرفته است.او در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا هم نتوانست دروازه حریف را باز کند و در سال جدید میلادی تنها 4 گل به ثمر رسانده است.در این فاصله رئال از جام حذفی اسپانیا هم توسط اتلتیکو مادرید حذف شده و یک شکست تحقیرآمیز 4-0 را در دربی دو تیم در لالیگا تجربه کرده است. بارسلونا با یک امتیاز اختلاف شانس زیادی برای سبقت گیری از رئال در صدر جدول دارد. آنچلوتی در مورد نبرد با شالکه گفت:” ما صدرنشین لالیگا و قهرمان دوره قبل چمپیونزلیگ هستیم. درست است که در سال 2015 درخشش خاصی نداشتیم، ولی امیدوارم که چمپیونزلیگ ما را به شرایط مطلوبمان نزدیک کند.” یکی از دلایل افت وخیزهای اخیر رئال مصدومیت های پپه و سرخیو راموس، مدافعان میانی این تیم بوده است.

پپه شاید به بازی با شالکه برسد، ولی راموس حدود یک ماه از همراهی تیم محروم خواهد بود و واران و ناچو جانشینان این دو بازیکن هم در این مدت نتوانسته اند، انتظارها را برآورده کنند. شالکه که در بوندسلیگا شرایط بهتری پیدا کرده و تا رتبه چهارم جدول پیشروی داشته، امیدوار است اونته لار هلندی که تمرین هفته گذشته را به دلیل ابتلا به ویروسی از دست داد، برای رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی آماده باشد. بارنتا سوئیسی هم تیمی او در مورد اونته لار گفت:” او مهاجم خونسردی است و اگر او را مقابل رئال در اختیار داشته باشیم، خوشحال خواهم بود. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. اگر همان طور که در دیدارهای اخیر ظاهر شده‌ایم، بازی کنیم، شانسی برای پیروز شدن مقابل رئال خواهیم داشت. هدف ما پیروزی در خانه است.” روبرتو دی ماتئو، مربی شالکه برای این بازی باید شرایط فابیان گیفر سنگربان این تیم را که درحال بهبود از مصدومیت است، بررسی کند. درصورتی که گیفر به این مسابقه نرسد، او باید تیمون ولن رویتر 19 ساله را برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان بفرستد.

 

بازل پورتو

در سنت یاکوب پارک ، بازل و پورتو برای کسب سهمیه ای در مرحله بعدی لیگ قهرمانان مقابل هم قرار می‌گیرند. بازل با اینکه در تیمی حضور داشت که رئال قهرمان ده دوره لیگ قهرمانان و لیورپول قهرمان پنج دوره این مسابقات حضور داشتند، بازل در گروه خود دوم شد و برای دومین بار در تاریخ فوتبالش به مرحله یک هشتم نهایی رسید. بازل در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. این تیم در نه بازی اخیر خود در تمامی رقابتها بدون شکست مانده است. این اولین باری است که این دو تیم در رقابتهای اروپایی با هم روبه‌رو می‌شوند و بازل تلاش می‌کند، از بازی خانگی پیش از سفر به پرتغال در ماه مارس نهایت استفاده را ببرد. پورتو درحالی به این مرحله رسیده که در مرحله گروهی درکنار چلسی  و رئال بدون شکست ماند. میزبان فابیان شار را بعد از مصدومیت مقابل لیورپول دراختیار ندارد. ایوانف و ترائوره هم به احتمال زیاد در ترکیب این تیم حاضر نیستند و گاشی مهاجم این تیم که دراین فصل 13 گل به ثمر رسانده فرصت خوبی برای درخشش در این بازی خواهد داشت. پورتو بازیکن مصدومی ندارد و لوپتگویی، مربی این تیم می‌تواند با خیال راحت بازیکنانش را برای رویارویی با حریف در زمین بچیند، ولی زوج مایکون و مارکانو در خط دفاعی به دلیل محرومیت در این بازی غایب هستند. جکسون مارتینس کلمبیایی هم با 21 گل زده در 26 بازی این فصل از حضورش در خط حمله مطمئن بوده و به یکی از دغدغه های اصلی بازل تبدیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.