قدس آنلاین:کارشناس حقوقی ، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان از طی مراحل قانونی 35 پرونده از والدین دانش آموزان ترک تحصیلی در دوره های ابتدایی و راهنمایی از سوی مراجع قانونی خبر داد .

پرونده 35 تن از والدین دانش آموزان ترک تحصیلی، مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  کارشناس حقوقی و حمایت قضایی آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان در توضیح این خبر افزود :با توجه به مصوبه هیئت وزیران در خصوص الزامی بودن آموزش دانش آموزان تا پایان دوره راهنمایی و ماده 4 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوبه سال 81 مجلس شورای اسلامی ، 35 پرونده جهت بررسی و طی مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان راز و جرگلان معرفی خواهد شد .

حمید ساعدی  در ادامه افزود :والدین این دانش آموزان علی رغم مشاوره و توجیه و رفع موانع تحصیلی از حضور کودکان خود در نظام آموزشی ممانعت کرده و تعمدا از انجام تکالیف قانونی خود خوددرای نموده اند .
وی به ادامه بررسی وضعیت دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در سال های آتی تاکید کرده و هدف از این کار را کاهش حداکثری ترک تحصیل در مقاطع ابتدایی و راهنمایی عنوان کرد .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    1 0
    حقوق اول دانش آموز ---آموزش رایگان با تمام امکانات موردنیاز دانش آموز در مدرسه هست . دولت و وزیر خودشون محکومان دادگاهی هستند که هیچوقت شکل نمیگیرد ... بعضی از مدارس ما از دهه 60 هم بدترند . نه امکاناتی نه -----حالا دم از حقوق کودک میزنند .... واقعا که ...