قدس آنلاین- تبریز: فرماندار شهرستان تبریز گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بهترین فرصت برای انس بیشتر مردم شهر تبریز با قرآن است.

مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز فرصت انس بیشتر مردم را با قرآن فراهم می‌کند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رحیم شهرتی فر   اظهار کرد:برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم تاثیر بسزایی در فضای فرهنگی و معنوی استان و بخصوص شهر تبریز خواهد داشت.

وی گفت: این مسابقات بعد از 11 سال برای دومین باردر تبریز برگزار می شود و این نشان می دهد که ظرفیت های استان آذربایجان شرقی در این خصوص برجسته و شاخص است و در این راستا فعالیت های مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص کسب میزبانی این مسابقات قابل تقدیر است.

وی افزود: قرآن کاملترین و جامع ترین راهنمایی بشری است و انس و الفت با قرآن کریم سعادت دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

شهرتی فر با اشاره به فعالیت گروه ها و مجموعه های شاخص قرآنی در سطح استان اظهار کرد: فعالیت های قرآنی توسط گروه ها و تشکل های مختلف به صورت کاملا سازمان یافته در سطوح مختلف در شهر تبریز در حال انجام است و علاقمندان کثیری را این گروه ها به مجموعه های خود جذب کرده اند.

 رییس کمیته مدعوین سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای استقبال از میهمانان و مدعوین این مسابقات انجام شده است و فرمانداری تبریز با تمام توان آماده همکاری و تعامل با دیگر کمیته های برگزاری این مسابقات برای برگزاری باشکوه آن است.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 6 الی 11 اسفند ماه در دو بخش خواهران و آقایان در تبریز برگزار می شود که مسابقات آقایان در مصلی اعظم تبریز و مسابقات بانوان در مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.