تبریز – سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه در تراکتورسازی موفقیتهای زیادی بدست آورد،گفت:ولی مسئولان تراکتورسازی رفتاری با من کردند که مجبور به رفتن شدم و ۳۰درصد مبلغ قراردادم را ندادند.

تراکتوری‌ها۳۰درصد قراردادم را ندادند/گسترش فولاد خطرناک است
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امیر قلعه نویی عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در جمع خبرنگاران تبریزی با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد سرآمد کارهای فرهنگی و اخلاقی است، افزود: آنها زمین تمرین خوبی را در اختیار ما قرار دادند و من به عنوان عضوی از جامعه فوتبالی کشور از مسئولان فهیم این باشگاه تشکر می کنم.
 
وی با تاکید بر اینکه استقلال در بهترین شرایط روحی و فنی قرار دارد، ادامه داد: در هفته های اخیر امتیازات خوبی جمع کرده ایم و برای کسب سه امتیاز و برد شیرین دیگری به تبریز آمده ایم و مقابل گسترش فولاد آماده ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند هستیم.
 
قلعه نویی همچنین با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد و کمالوند سرمربی جوان این تیم دارم، گفت: کمالوند سیستمی را در گسترش ادامه می دهد که زمانی در تراکتور آن را پیاده می کرد و این سیستم برای حریفان خطرناک است و باید در بازی فردا مراقب باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه کرار را به تبریز نیاوردیم و سپس فهمیدیم که محروم نیست، ابراز داشت: در بازی فردا همچنین آرش برهانی و یعقوب کریمی در لیست ۱۸ نفره نیستند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه ۵۰ متر جلوی گسترش فولاد بسیار خطرناک است، گفت: بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و برای کسب هر سه امتیاز به دیدار آنها می رویم.
 
وی در خصوص رای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ماندن کی روش سرمربی تیم ملی نیز گفت: حتماً صلاح در ماندن کی ‌روش بوده که رای داده ‌اند تا بماند چراکه آنها صلاح خودشان را بهتر می ‌دانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.