قائم مقام باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه به افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ فکر نمی‌کنم، از رسانه‌ها و هواداران خواست تا برای بازی با لخویا از درخشان و پرسپولیس حمایت کنند.

جدیدترین اظهارات نژادفلاح درباره برانکو، قطبی و مذاکره با دنیزلی

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین نژادفلاح در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور ورزش و جوانان استان تهران درباره تغییر سرمربی پرسپولیس و مطرح شدن برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی اظهار کرد: پرداختن به مسائل حاشیه ای ما را به حاشیه می برد. من درحال حاضر به حمید درخشان و نیمکتی که او روی آن می نشیند فکر می کنم و از مردم هم می‌خواهم در بازی با لخویا برای حمایت از پرسپولیس سکوها را پر کنند.

وی در خصوص اینکه بازگرداندن افشین قطبی و ایوانکوویچ با بدهی مالیاتی سنگین نوعی خیانت به کشور و چراغ سبز تخلفات قانونی تلقی می شود، گفت: این مالیاتی است که آنها خودشان باید پرداخت کنند. پرداخت مالیات خیانت نیست بلکه خدمت به کشور است ولی باید بگویم اصلا بحث ما این چیزها نیست. تمرکز ما باید روی بازی با لخویا باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه مشکل مالی شدیدی دارد و حتی پول کرایه اتوبوس بازیکنان را نداشته است، تاکید کرد: همه می دانند که مسائل مالی بزرگترین مشکل پرسپولیس است و اگر تیم نتیجه نمی گیرد شاید به همین خاطر است. ما در حال انجام دادن کارهایی هستیم ولی هنوز حساب جدیدی افتتاح نکردیم.

خبرنگاری از نژادفلاح درباره مذاکره با مصطفی دنیزلی سوال پرسید که قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مهمترین موضوع ما در حال حاضر حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس و بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی درباره صحبت های حمید درخشان که گفته بود مشکل پرسپولیس، مربی نیست، گفت: هر مشکلی که هست باید برطرف شود. اگر مشکل درون زمین است کادر فنی باید خودش آن را حل کند. اگر مشکلات هم به خاطر مسائل مالی است، من وظیفه دارم آن را حل کنم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا حمید درخشان در صورت باخت به لخویا برکنار می شود یا خیر؟، خاطر نشان کرد: من پاسخی به این سوال شما ندارم. همه تمرکزم روی بازی با لخویا است که باید پیروز از میدان خارج شویم.

نژادفلاح همچنین درباره اینکه برانکو و قطبی خودشان اعلام کردند با آنها توافقاتی صورت گرفته، به تکرار صحبت های قبلی خود پرداخت و افزود: پاسخم همان چیزهایی است که گفتم. همه تمرکز من، درخشان، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها باید روی بازی با لخویا باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نظر شما بیشتر روی افشین قطبی است یا برانکو؟، گفت: من پاسخ به این سوال شما هم ندارم.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    میشه بفرمایید پاسخگوی پرسپولیس کیست برادر نژاد فلاح