به گزارش مقامات جمهوری دومینیکن، بارش شدید باران در چندین ایالت این کشور، بیش از ۱۵ هزار آواره بر جای گذاشته است.

بارش شدید باران در دومینیکن ۱۵ هزار نفر را بی‌خانمان کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، مقامات جمهوری دومینیکن اعلام کردند که بارش شدید باران طی روزهای اخیر در چند ایالت این کشور، حدود 15 هزار و 475 نفر را آواره کرده است.

مقامت جمهوری دومینیکن همچنین گزارش دادند که در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این کشور، یک نفر کشته و 3 هزار و 979 خانه مسکونی صدمه دیده‌اند.

به گزارش مرکز عملیات اضطراری جمهوری دومینیکن، از بین 3 هزار و 979 خانه مسکونی آسیب‌دیده در پی این رخداد طبیعی، 20 مورد از آن‌ها کاملا ویران شده‌اند.

مقامات دولتی جمهوری دومینیکن به دلیل بارندگی‌های شدید در این کشور اعلام کردند که هشدارها تحت امکان لغزش زمین و جاری شدن سیل حفظ خواهند شد.

در این راستا همچنین گزارش دادند که ایالت‌های «اسپائیات» (به خصوص در شهرهای «گاسپار هرناندز» و «خامائو»)، «پوئرتو پلاتا» (شهرهای «یاسیکا آریبا» و «سابانتا یاسیکا») و «ماریا ترینیداد سانچز»، در پی رخداد این حادثه طبیعی تحت هشدار قرمز قرار گرفتند.

به گزارش سازمان ملی هواشناسی جمهوری دومینیکن، پیش‌بینی می‌شود که طی امروز و فردا بارش شدید باران در بسیاری از مناطق این کشور ادامه یابد اما میزان شدت آن نسبت به روزهای اخیر، کمتر خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.