قدس آنلاین-حسین زوارزاده: شهردار مشهد گفت: اکنون 32 پروژه استانی و ملی را در شهر مشهد در دستور کار داریم که شهرداری مشهد در آن حضور ویژه دارد.

احداث 32 زائرسرای ارزان قیمت در مشهد بدون اعتبارات دولتی

سید صولت مرتضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زائرسرای ارزان‌قیمت استان چهار محال و بختیاری در شهر مشهد با بیان اینکه پروانه احداث و زمین به صورت رایگان اعطا می‌شود، افزود: هزینه احداث زائرسراهای ارزان قیمت تنها با کمک‌های مردمی و خیرین انجام و هیچ‌گونه ردیف بودجه دولتی شامل آن نمی‌شود.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری به منظور بستر سازی مناسب برای زائرین کم‌درآمد که توان اجاره محل سکونت در مشهد را ندارند، بنیاد زائر امام رضا(ع) را در خراسان رضوی زیر نظر امام جمعه مشهد، راه‌اندازی کردیم تا بر این خواسته جامه عمل بپوشانیم و خدمتی به ملت شریف ایران کرده باشیم.

شهردار مشهد اظهار داشت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در این پروژه حضور پیدا کردند و زائرسرای ارزان قیمت کشوری احداث خواهند کرد به این معنی این سه ارگان پروژه‌های ملی احداث می‌کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه 25 استان تشریفات قانونی اولیه دریافت زمین، پروانه و تشکیل بنیاد زائر در استان‌های مربوطه انجام داده‌اند، ادامه داد: امروز شاهد نخستین عملیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان‌قیمت بودیم، تا پایان اسفندماه احداث چند پروژه دیگر آغاز می‌شود ضمن اینکه در سه ماهه ابتدایی سال 94 بخش اعظمی از زائرسراهای ارزان قیمت کلنگ‌زنی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.