قدس آنلاین–ایلام: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام در سال آینده افتتاح خواهد شد.

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام در سال آینده

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز حیدرزاده با بیان اینکه تکمیل مجموعه الغدیر از اولویت های ورزش استان ایلام است، اظهارداشت: در صدد هستیم فضاهای اختصاصی ورزشی بیشتری را در مجموعه ورزشی الغدیر ایجاد کنیم که از جمله بزرگترین این طرح ها پس از ورزشگاه 15 هزار نفری، ایجاد مجتمع خوابگاهی ورزشکاران است که با تأمین اعتبار و راه اندازی آن دغدغه ورزش استان برای گرفتن میزبانی های ملی و بین اللملی برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه 15هزار نفری عدالت شهر ایلام در مراحل پایانی تکمیل قرار گرفته و هم اکنون زمین چمن و زیر سازی پیست تارتان اطراف چمن به پایان رسیده است، افزود: رویه بالایی پیست به علت فصل سرما و برودت دما نصب نشده است که با بهتر شدن هوا کار تارتان نیز تکمیل شده و ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به کلنگ زنی چهار زمین تنیس همزمان با سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در محل مجموعه ورزشی الغدیر شهر ایلام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: به همت و همکاری مسوولان ارشد استان کار تسطیح و رگلاژ این زمین ها با اعتبار اولیه یک میلیارد ريال آغاز شده است.

بهروز حیدرزاده یادآور شد: مابقی اعتبار زمین های تنیس در مرحله دوم و در سال آینده برای تکمیل و بهره برداری اختصاص می یابد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.