مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور 8 درصد کاهش یافت که اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد نیز بین ساعات 5 تا 6 صبح بوده است.

کاهش 8 درصدی تردد درمحورهای مواصلاتی/ اعلام انسداد برخی از راه ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 293 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری سهم وسایل نقلیه سنگین در تردد راه ها طی 24 ساعت گذشته 17 درصد و مابقی به وسایل نقلیه دیگر اختصاص داشته است.
همچنین محور فرعی شمشک ـ دیزین واقع در استان های البرز و تهران همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج - گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبیل نیز تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم - خلخال انجام می شود.

همچنین محور فرعی سرو آباد ـ پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور سنندج - کامیاران - روانسر و پاوه عملی خواهد بود.

محور قدیم اصفهان ـ شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) واقع در استان چهارمحال و بختیاری تا 15 فرودین 94، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر 17 تا 26 مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ 1 و 2 انجام می شود.

تردد در آزادراه مرزن آباد ـ چالوس واقع در استان مازندران از مورخ 14 آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس انجام می شود.

محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان واقع در استان همدان تا 31 فروردین 94، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان - جوکار- تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان عملی خواهد بود.

محور هراز واقع در استان های تهران و مازندران تا 20 اسفند، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 20 تا 5 بامداد به دلیل اجرای عملیات راهسازی تعریض و بهسازی حدفاصل شنگلده تا گزنک مسدود و تردد از دیگر مسیرهای منتهی به شمال انجام می گردد.

تردد در محور اردبیل ـ سرچم واقع در استان اردبیل تا 21 اسفند جاری به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ترانشه برداری، حدفاصل کیلومتر 90 تا 110، مسدود و تردد از محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل - سراب - بستان آباد به زنجان امکانپذیر خواهد بود.

تردد در محور کندوان تا 20 اسفند ماه جاری از ساعت 9 تا 16 و 21 تا 6 صبح، به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره 2 و 3 همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط عملی خواهد بود.

محور زنجان ـ میانه واقع در استان آذربایجان شرقی تا20 اسفند و از 20 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه 94 از ساعت 7 تا 17، به دلیل اجرای عملیات تعمیر روشنایی تونل قافلانکوه، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.