به تازگی مجموعه ای از عکس های اصغر خمسه عکاس خبرگزاری مهر با عنوان «حراج کلیه تا مسافرکشی در خیابان» در نشریه ژاپنی «days» منتشر شده است.

اصغرخمسه و"حراج کلیه تا مسافرکشی در خیابان"+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، خمسه در این مجموعه عکس قصه یک جوان ایرانی جویای کار را به تصویر کشیده است که 25 سال دارد، مجرد و ساکن جنوب شهر تهران است.

این مرد در نوجوانی پدرش را از دست داده، برادر و خواهر بزرگترش ازدواج کرده و خانواده را ترک می کنند، در نتیجه بار هزینه های زندگی مادر و برادر بیمارش بر دوش وی می افتد.

حسن به دلیل شرایط اقتصادی و تعدیل نیرو شغل خود را از دست داده و برای یافتن کار به جاهای مختلف سر می زند، ولی نتیجه نمی گیرد و روز به روز بدهی اش بیشتر می شود، ناگزیر به فکر فروش اعضای بدن خود می افتد.

حسن با پیگیری مداوم با نصب اعلامیه‌های مختلف بر در و دیوارها و هر روز تا شب جلوی بیمارستان ایستادن و دادن آزمایش های مختلف، سرانجام یک کلیه خود را می فروشد. پس از دوران نقاهت مقداری از قرضش را پرداخت می کند و با باقیمانده آن پیتزا فروشی کوچکی اجاره می کند، اما به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی مغازه را تحویل داده و با موتورسیکلت به مسافرکشی مشغول می‌شود. این که آینده چه سرنوشتی را برای او رقم خواهد زد، مشخص نیست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.