نایب‌ رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس گفت: رئیس مجلس در فراکسیون رهروان ولایت بر تمرکز نمایندگان در حمایت از تولید در روند رسیدگی به بودجه 94 تأکید و خواهان حضور فعال نمایندگان در جلسات تصویب بودجه شد.

تأکید لاریجانی بر تمرکز نمایندگان بر حمایت از تولید ملی در روند رسیدگی به لایحه بودجه 94
اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی بر تمرکز نمایندگان بر بحث حمایت از تولید در روند تصمیم لایحه بودجه سال 94 تأکید و پیشنهاد کرد تا کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: لاریجانی در این جلسه گفت شرایط فعلی تولید در کشور شرایط مناسبی نیست و عامل محرک در اقتصاد کشور در سال 94 بخش تولید خواهد بود و لازم است تا نمایندگان در جلسات بررسی بودجه حضور فعال داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه نیز نمایندگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص روند رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس مطرح کردند.

جلیلی در پایان گفت: در جلسات آتی نیز بناست تا مباحثی در خصوص فعالیت‌های سیاسی فراکسیون در سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.