قدس آنلاین-ایلام: رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: با مشارکت ریش سفیدان، بزرگان و سایر اقشار مردم، جرایم را کنترل می کنیم.

با مشارکت مردم جرایم را کنترل می کنیم

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ حسن کاظمی با بیان اینکه طرح امنيت محله محور همزمان با ايام نوروز تشديد مي شود، اظهارداشت: با تشديد اقدامات پليس در اجراي طرح امنيت محله محور به دنبال آن هستيم که با استفاده از توان معتمدين و ريش سفيدان، تهديدها و چالش هاي هر محله را مشخص و با مشارکت ساکنان محله ها طرح هاي مناسبي را براي مهار و کنترل جرايم اجرا نمائيم.

وی با اشاره به اینکه نيروي انتظامي در حال حاضر به جاي تکيه بر ابزارهاي سنتي با تمامي ارکان جامعه تعامل برگزار کرده است، افزود: این نهاد انتظامی ضمن توسعه مستمر خدمات به دنبال جلب مشارکت آحاد مردم و ساير سازمان ها در جهت تحقق امنيت اجتماعي پايدار است.

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان ايلام پاسخگويي پليس و کارکرد جامعه محوري آن را مؤثر و مناسب عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: جذب و بکارگيري پليس افتخاري نمونه بارز و عيني موفقيت در اجراي رويکرد جامعه محوري پليس است و استقبال خوب شهروندان استان ايلام براي جذب در طرح پليس افتخاري يک حرکت ارزشي است که در آينده در روند نظم و امنيت عمومي نقش ارزنده اي را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ حسن کاظمی به همکاری و واگذاری بخشی از امنيت عمومي به موسسه هاي خدمات حفاظتي و مراقبتي در ایام نوروز 94 اشاره کرد و یادآور شد: مؤسسات خصوصی خدمات حفاظتی برابر دستورالعمل هاي صادره از ناجا برابر قرار دادهاي موجود وظيفه مراقبت از ادارات و ارگان هاي دولتي و مجتمع هاي مسکوني را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.