قدس آنلاین: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی گفت: به منظور تکریم والدین شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جمهوری اسلامی ایران نخستین مرکز نگهداری والدین شهدا کشور در مشهد احداث می شود.

احداث نخستین مرکز نگهداری والدین شهدا کشور در مشهد

عابدین عابدی مقدم در جمع خبرنگاران افزود: این مرکز خاص والدین شهدا که بی سرپرست و بد سرپرست هستند احداث می شود و در آن مورد نگهداری و پرستاری قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: تا سه سال آیند هتمامی گلزارهای شهدای استان خراسان رضوی را با همکاری شهرداری های سراسر ایتان ساماندهی می کنیم تا برنامه ای ویژه در جهت حفظ کرامت و شان شهدا انجام داده باشیم.

وی تصریح کرد: مزار شهدای خواجه ربیع مشهد نیز در طرح ساماندهی این ارگان قرار گرفته و به زودی مراحل انتهای طرح مطالعاتی آن انجام می شود، البته باید به این نکته متذکر شد که ساماندهی هر مزار شهید حدود 4 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

عابدی مقدم یادآور شد: برای اولین بار کمیسیون ویژه ایثار و شهادت در شورای شهر مشهد تشکیمی شود تا به صورت ویژه و خاص به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در شهر مشهد بپردازد.

وی با اشاره به اینکه همایش استانی ختم قرآن کریم به نیابت از 17 هزار شهید استان در تاریخ 21 اسفند ماه برگزار می‌شود گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز نخست اسناد و مرکز بنیاد شهید خراسان رضوی در همین هفته افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.