رییس فدراسیون فوتبال ازاینکه ایران به عنوان میزبان جام ملت های آسیا2019نشد، اظهارتاسف کردوافزود: کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا باتوجه به اطلاعاتی که ازایران و امارات داده بودند وهمچنین بررسی های شرکت اسپانسرینگ درنهایت میزبانی 2019 را به امارات داد.

کفاشیان: متاسفم که میزبان جام ملت های آسیا نشدیم

به گزارش ایرنا، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیروز( دوشنبه) از بین ایران و امارات در نهایت امارات را به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2019 اتنخاب کرد.

علی کفاشیان افزود:ما درنامه ای ازمسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته ایم اعلام کنند که چرا این میزبانی در نهایت به امارات تعلق گرفت و دلیل این انتخاب را به ما بگویند تا ما نقاط ضعف خودمان را بدانیم تا بتوانیم در آینده آنها را جبران کنیم.

وی گفت:متاسفم که نتوانستیم میزبانی جام ملت های آسیا را برای ایران بگیریم. قطعا این میزبانی می توانست باعث رشد و توسعه فوتبال ایران شود و ابزارها و امکانات لازم را برای فوتبال ایران فراهم کند، اما این یک واقعیت است که ابزارها و امکانات کشور امارات ازنظر درآمدزایی و تبلیغات و حق پخش تلویزیونی بهتر و بیشتر از ایران است.

رییس فدراسیون فوتبال ایران همچنین با اشاره به اظهارات کارلوس کی روش در خصوص احتمال لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی شیلی، گفت: هنوز بازی با شیلی قطعی نیست. ما درخواست کرده ایم که قرارداد را برای ما ارسال کنند و درباره آن نظر دهیم. آمادگی این را داریم که این دیدار را برگزار کنیم.البته فدراسیون فوتبال از قبل به آژانسی که این بازی را برگزار می کند بدهی دارد و در تلاش هستیم که این بدهی را نیز پرداخت کنیم.

کفاشیان در مورد احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز گفت: مسئولان ایتالیایی مبلغی در حدود یک تا یک و نیم میلیون دلار درخواست کرده اند. در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می توانیم از محل درآمدزایی این دیدار هزینه این مسابقه را پرداخت کنیم یا خیر؟ که اگر بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم قرارداد امضا خواهد شد و تیم ملی ایتالیا به ایران خواهد آمد تا بازی دوستانه ای را با این تیم برگزار کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.