رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند ماه روز شهید، بزرگداشت یاد وخاطره شهدا را تکلیفی برای احیای ارزش های والا و مقدس مورد تاکید امام راحل، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز دانست.

پیام شهیدی به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی که روز سه شنبه انتشار یافته، آمده است: سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان، استقلال، آزادی و عظمت، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

«شهدا به خاطر ایثار، از خوگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره ها زنده خواهند ماند و ما به وجود چنین اسطوره هایی افتخار کرده و برخود می بالیم و آرمان های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم.»

شهیدی در این پیام، بزرگداشت یاد وخاطره شهدا را تکلیفی برای همه با هدف احیای ارزش های والا و مقدسی دانست که مورد تأکید امام راحل، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می باشد.

وی در این پیام ابراز امیدواری کرده است که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنها و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرت همه شود.

22 اسفند ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز شهید نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.