قدس آنلاین یزد - نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت : کتاب منبعی ارزشمند برای انتقال افکار و اندیشه‌های بشری است

کتاب منبعی ارزشمند برای انتقال افکار و اندیشه‌های بشری است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت‌الاسلام "سیدجواد سلیمانی" ضمن قدردانی از زحمات کتابداران بافقی، گفت: کتاب منبعی ارزشمند برای انتقال تاریخ، افکار و اندیشه‌ها  و اثری ماندگار برای آیندگان است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، ارزش یک جامعه به افراد کتابخوان آن جامعه بستگی دارد و بر همین اساس است که کتاب و کتابخوانی باید از مقوله‌های مهم در کشور محسوب شود.

امام جمعه بافق تأکید کرد: اگر انسان بخواهد در زمینه معنوی و فرهنگی نو و تازه بماند، جز از طریق ارتباط با کتاب که همانند جویبار، همواره در جریان است، چاره‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام سلیمانی  همچنین خواستار تلاش مضاعف کتابداران بافق برای بهبود وضعیت کیفی کتابخوانی در شهرستان شد.

در ابتدای این دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود در سال 93 گفت: شهرستان بافق دارای 3 باب کتابخانه شهری و یک کتابخانه روستایی است و در مجموع 63 هزار نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها موجود است.

الهام آقایی افزود: 3 هزار 106 نفر در کتابخانه‌های عمومی بافق عضویت دارند که از این تعداد، 961 نفر عضو کودک و نوجوان كتابخانه‌ها هستند.

در ادامه این دیدار صمیمی، کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی بافق نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با امام جمعه این شهر در میان گذاشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.