عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت : پس از گذشت سالها از جنگ تحمیلی هنوز جانبازان شیمیایی با مشکلات بی‌شماری دست و پنجه نرم می‌کنند و گرانی دارو یکی از این مشکلات به حساب می‌آید.<BR> <BR>

قاضی‌پور: گرانی دارو اساسی‌ترین مشکل جانبازان در کشور است

به گزارش قدس آنلاین ،نادرقاضی پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان جانبازان شیمیایی، افزود: جانبازان سلامتی خود را برای عزت و عظمت کشور و آرمان‌های ملت ایران فدا کرده‌اند و به همین علت باید تمامی مشکلات درمانی این عزیزان به نحو کار آمدی برطرف شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جانبازان شیمیایی برای استفاده از داروهای خود مجبورند هزینه هنگفتی را بپردازند واز این رو باید اقدام کارآمدی برای برطرف کردن این مشکل درنظرگرفته شود زیرا تمامی اقشار جامعه به جانبازان برای ایثارشان مدیون هستند.

وی ادامه داد: فداکاری جانبازان، مفهوم واقعی ایثاررا درذهن جامعه نهادینه می‌کند زیرا همیشه باید به یاد داشته باشیم که هم اکنون هرچه داریم از فداکاری این افراد خالص و فداکار داریم.

نماینده ارومیه تصریح کرد: خدمت صادقانه و با روی خوش به جانبازان عزیز وظیفه تمامی مسئولان وکارکنان ادارات وسازمان ها به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یادآور شد: دولت باید در بخش خدمات رسانی به جانبازان دو اقدام اساسی کند که یکی از آنها توسعه‌ خدمات بهداشتی، سلامتی و درمانی و دیگری برطرف کردن مشکلات رفاهی این عزیزان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.