قدس آنلاین: ما هرگز نباید در دفاع از رهبری و ولایت کوتاهی کنیم چرا که عزت و سربلندی ما در پیروی از امامت و ولایت است.

کوتاهی در دفاع از رهبری جایز نیست

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با گرامی داشت روز شهدا و سال روز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ اظهار داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و بزرگداشت و زنده  نگه داشتن یاد و وصیت آنها می تواند ضامن حفظ اسلام باشد، همانطور که زنده نگه داشتن نام امام حسین(ع) و کربلا، اسلام را بیمه و تبدیل به یک قدرت کوبنده در مقابل کفر جهانی کرده است.
وی با اشاره به روز ۲۳ اسفند، سالروز درگذشت عالم مجاهد آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی در سال ۱۳۴۰ افزود: تا زمانی که پرچم انقلاب در دست آیت الله کاشانی بود انقلاب پیروز و سبب فرار شاه از ایران شد اما زمانی که لیبرال ها و آنهائی که با اسلام کاری نداشته و به دنبال ملی گرایی بودند و از وجود ایشان استفاده کردند، احساس کردند که دیگر نیازی به آیت الله کاشانی ندارند، ایشان را خانه نشین کردند که این توتئه دشمنان سبب شکست انقلاب و بازگشت شاه به ایران و اسارت دکتر مصدق شد.
امام جمعه موقت تصریح کرد: اگر آمریکا بتواند ما را از مسیر ولایت و رهبری جدا کند، به پیروزی رسیده اما ما هرگز نیابد در دفاع از رهبری و ولایت کوتاهی کنیم که عزت ما در پیروی از امامت و ولایت است و بدون شک اگر در مقابل توتئه‌های دشمنان تدبیر و روشنگری‌های مقام معظم رهبری نبود ما نیز به این جایگاه نمی رسیدیم.
وی با بیان اینکه دشمن امروز می‌گوید ما با تحریم توانسته ایم شما را به میز مذاکره بکشانیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودنده‌اند که هیچ وقت مذاکرات را به تحریم ها گره نزنید و ما می توانیم با وجود این تحریم ها و با اتکا به ملت از هر نظر پیشرفت کنیم، همان طور که تاکنون پیشرفت خیلی خوبی داشته ایم .
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به این فرموده رهبری مبنی بر اینکه من با مذاکره مخالف نیستم اما طرف مقابل اهل مذاکره نیست، اظهار داشت: وای بر آن ملتی که فریب این روباه صفتان را بخورد زیرا هدف آنها چیزی جز جدا کردن مردم از دینشان نیست.
وی با اشاره به روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه، سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران در سال ۱۳۶۲ توسط منافقین که به شهادت تعدادی از نمازگزاران منجر شد، افزود: با اینکه این انفجار صدای و امواج مهیبی داشت اما بیش از چند دقیقه طول نکشید که مقام معظم رهبری که در آن زمان امام جمعه تهران بودند، خطبه خود را ادامه دادند و با این کار به دنیای استکبار اعلام کردند تانک و توپ و مسلسل و بمب در مقابل ملتی که برای خدا قیام کرده، هیچ تاثیری ندارد.
امام جمعه موقت اصفهان با یادآوری سالروز بمباران شیمیایی صدام که از بمب شیمیایی علیه مردم کشور خودش به دستور آمریکا استفاده کرد، بیان کرد: حقوق بشری که آمریکا و هم پیمانانش از آن صحبت می‌کنند، مرده است، ببیند در عراق مزدورانشان چه بر سر مردم آورده‌اند و در کشور خودشان نیز سیاه پوستان به جرم اینکه پوستش رنگین است، کشته می‌شود، حال اینکه اسلام در ۱۴۰۰ سال پیش اختلاف نژادی را کنار زد و سبب شد نژادهای مختلف با رنگ ها و زبان های مختلف در کنارهم در مسجد الحرام طواف کنند.
وی با اشاره به سالروز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین احمد خمینی، فرزند امام خمینی(ره) اظهار داشت: ایشان به حق مصداق بارز "حلت بفنائک" امام خمینی(ره) بودند که هستی خود را برای انقلاب گذاشته و در تمام مراحل خطر در کنار امام خمینی(ره) بودند.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره جمله رهبر انقلاب خطاب به دولت و کسانی که مشغول فعالت برای حل کردن مسئله هسته ای هستند مبنی براینکه من نگران حیله گری آنها هستم، افزود: از حیله آمریکا نباید غافل شد که اگر توافقی نیز حاصل شود، باید مراقب بعد از توافق نیز باشیم.
وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اظهار داشت: نامه رهبری موجی را در سراسر آمریکا و اروپا به پا کرده، به طوری که بیشترین فروش کتاب در اروپا و آمریکا قرآن بوده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.