۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 271482

رئیس سازمان لیگ از برخورد با متخلفان بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس خبر داد.

دستور تاج برای پیگیری متخلفان در مسجد سلیمان

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اتفافات دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم لیگ برتر اعلام کرد: ابتدا باید از مدیران ، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس که برای رعایت برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران این بازی را انجام دادند ،قدردانی و تشکر کنم. بدون شک با متخلفان این بازی برخورد قانونی خواهد شد تا دیگر شاهد بروز این گونه حوادث در ورزشگاه های کشور نباشیم.

وی افزود:در نامه ای از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خواست می کنم بطور ویژه اتفاقات این بازی را مورد ارزیابی قراردهد و بدون فوت وقت آرای متخلفان  را صادر کند.
دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر پنجشنبه گذشته به میزبانی نفت مسجد سلیمان با حواشی زیادی از جمله سنگ پرانی تماشاگران منتسب به تیم میزبان توام بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221000668#sthash.bMdU5v6S.dpuf

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اتفافات دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم لیگ برتر اعلام کرد: ابتدا باید از مدیران ، کادر فنی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس که برای رعایت برنامه سازمان لیگ فوتبال ایران این بازی را انجام دادند ،قدردانی و تشکر کنم. بدون شک با متخلفان این بازی برخورد قانونی خواهد شد تا دیگر شاهد بروز این گونه حوادث در ورزشگاه های کشور نباشیم.

وی افزود:در نامه ای از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خواست می کنم بطور ویژه اتفاقات این بازی را مورد ارزیابی قراردهد و بدون فوت وقت آرای متخلفان  را صادر کند.دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر پنجشنبه گذشته به میزبانی نفت مسجد سلیمان با حواشی زیادی از جمله سنگ پرانی تماشاگران منتسب به تیم میزبان توام بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.