رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سوابق درخشان سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی و سپاه، سردار اشتری را فرمانده‌ای متفکر و خوشفکر خواند و گفت‌: امیدواریم سردار اشتری جریان موفقیت‌های سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی را ادامه دهد.

سردار اشتری فرمانده‌ای متفکر و خوشفکر است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر حسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سردار احمدی مقدم در دوره فرماندهی نیروی انتظامی اظهار داشت: سردار احمدی مقدم یک فرمانده اسوه، الگو و نمونه در میان فرماندهان کشور هستند که خوشفکر و مدبرند.

وی ادامه داد: فرماندهی سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی پربرکت بود و ایشان در بسیج و سپاه نیز دارای سوابق درخشانی هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص فرماندهی جدید نیروی انتظامی نیز گفت: سردار اشتری یک فرمانده متفکر، عمیق و خوشفکر است که از همه تجربه‌های خوب در نیروهای مسلح برخوردار است.

فیروزآبادی ادامه داد: سردار اشتری دارای اخلاقی باوقار و متین است و همین اخلاق وی باعث شده تا مورد لطف رهبری قرار گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات فرمانده نیروی انتظامی در زمینه تحقیقات، افزود: فرمانده ناجا در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

فیروزآبادی مهمترین اولویت در نیروی انتظامی را فرماندهی راهبردی متناسب با نیازهای مردم در سال‌های دهه پیشرفت و توسعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم سردار اشتری جریان موفقیت‌های سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی را ادامه دهد ولی در عین حال انتظار رهبری از وی، ابتکارات جدید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.