وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشاییش ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری، ابراز امیدواری کرد سال آینده برای هنرمندان و مردم سال خوبی باشد.

سال خوبی داشتم/ امیدوارم سال بعد برای هنرمندان خوب باشد

علی جنتی در حاشیه مراسم افتتاحیه ارکستر سمفونیک تهران که شامگاه ۲۵ اسفند در تالار وحدت برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: فکر می کنم مجموعه ای که آمدند و برنامه خود را به رهبری ارکستر استاد علی رهبری اجرا کردند، بهترین مجموعه و سرمایه ای است که در کشور داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم تا چند ماه آینده نیز بتوانیم شاهد اجرای ارکستر ملی باشیم که بیایند و در این مکان برنامه خود را اجرا کنند؛ برنامه ای که به اعتقاد من می تواند به دلیل ارائه یک موسیقی فاخر و ارزشمند در تمام دنیا قابل عرضه باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۳ بیان کرد: من به سهم خودم سال نو را به همه هنرمندان و فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه تبریک می گویم و امیدوارم سال آینده سال بسیار خوب و پرباری برای همه هنرمندان شریف این سرزمین باشد.

جنتی در پاسخ به خبرنگار مهر که از وی درباره اتفاقات سال ۹۳ عرصه فرهنگ و هنر سوال کرد، تصریح کرد: برای من که سال بسیار خوبی بود امیدوارم برای شما هم سال خوبی بوده باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.