قدس آنلاین: رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهمی که در بودجه به آن توجه کردیم این بوده که ما بودجه را بر اساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی تنظیم کرده‌ایم.

تنظیم بودجه شهرداری مشهد بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی

محسن انتظاری‌هروی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رسیدن بهار فاطمی و حضور مقام معظم رهبری در مشهد شاهد نوسازی 308 دستگاه تاکسی و ورود 100 دستگاه اتوبوس جدید در این شهر هستیم.

وی افزود: برای نوسازی تاکسیرانی، شورای شهر مشهد با طرح دو فوریتی شهرداری مشهد در زمینه ضمانت تاکسیرانان برای نوسازی تاکسیرانی موافقت کرد تا روند نوسازی سرعت گیرد

وی تصریح کرد: مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان سالام است که باید نسبت به این موضوع برنامه ویژه صورت گیرد و در نتیجه باید اقدام مناسبی در این ارتباط داشته باشیم و ما در شورای شهر برنامه 93 تا 96 را پیش‌بینی کردیم و با شرایط روز،الزامات مورد توجه، برنامه‌ریزی و اهداف کمی تدوین شده است.

انتظاری با بیان اینکه بودجه سال آینده با 9 هزار و 650 میلیارد تومان بسته شده، گفت: در بخش سرمایه گذاری 6 هزار و 250 میلیارد تومان و در بخش سازمان‌ها 402 میلیارد تومان و 3 هزار میلیارد تومان نیز بودجه عمومی  در بودجه سال 94 در نظر گرفته شده است که 2 هزار میلیارد بودجه عمومی در بخش عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کمیسوین ویژه پیگیری مشکلات حاشیه شهر مشهد در سال 93 ، تشکیل شد و پیشنهاد 2 هزار و 100 میلیارد تومانی برای احیای مشکلات حاشیه شهر برای مدت 3 سال پیشنهاد داد.

انتظاری هروی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دولت در حوزه حاشیه شهر مشهد قابل تقدیر است خاطرنشان کرد: بیش از 60 میلیارد تومان بودجه برای رفع مشکلات حاشیه شهر در اختیار استان قرار گرفته و به نظر می رسد در سال آتی مشکلات موجود حاشیه شهر مشهد کاهش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.