یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی «آسیانا» کره جنوبی به خاطر داشتن یک مسافر بیشتر، از رسیدن به مقصد بازماند و مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد.

مسافر اضافه، هواپیما را به فرودگاه مبدا بازگرداند
به گزارش ایرنا، مسوولان شرکت هواپیمایی کره جنوبی اعلام کردند که روز گذشته(سه شنبه) مجبور به بازگردان یکی از هواپیماهای خود در مسیر هنگ کنگ به شهر اینچئون به دلیل داشتن یک مسافر اضافه شده اند.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از مسوولان شرکت هوایی «آسیانا» اعلام کرد که این موضوع توسط یکی از مهمانداران و یک ساعت پس از برخاستن هواپیما مشخص شده است.

شرکت هواپیمایی آسیانا، دومین شرکت هواپیمایی کره جنوبی است. این شرکت در سال 1389 به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان معرفی شد. 

براساس این گزارش، ظرفیت هواپیمایی یاد شده 250 نفر اعلام شد و ماجرای حضور یک مسافر بیشتر در پرواز، هنگام سرو غذا برملا می شود.

فرد مورد نظر پس از پیاده شدن از هواپیما، دلیل اشتباه صورت گرفته را عدم دقت کافی و داشتن عجله در سوار شدن و بی توجهی به خروجی مورد نظر برای سوار شدن به هواپیما اعلام کرد.

پرواز شرکت هواپیمایی آسیانا پس از بازگشت به هنگ کنگ و تاخیری چهار ساعته، این منطقه را به مقصد شهر اینچئون در کره جنوبی ترک کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.