برای دومین روز پیاپی آسمان خراسان شمالی مه آلود بوده و در برخی نقاط استان نیز بارندگی های خفیف ادامه دارد اما با این حال تمامی محورها باز بوده و تردد به صورت طبیعی در جریان است.

خراسان شمالی مه آلود همراه با بارندگی/ تردد در جاده ها طبیعی است

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بررسی نقشه های پيش يابی هواشناسی و تصاوير ماهواره اي استان برای روز پنج شنبه نشان دهنده جوي نسبتاً ناپايدار در پاره اي نقاط به همراه بارش باران بوده که در ارتفاعات و مناطق سردسير بارش برف دور از انتظار نیست.

بر پایه این گزارش براي برخي مناطق آبگرفتگي معابر و لغزندگي جاده پيش بيني شده اما گفته شده که از اوایل شب پنج شنبه از ميزان ابرناكي آسمان در مناطق مختلف استان خراسان شمالی كاسته خواهد شد.

هواشناسی خراسان شمالی وضعیت کلی جوی این استان در روز پنج شنبه را نيمه ابري تا ابري همراه با وزش باد، پاره اي نقاط بارش باران و اوايل شب كاهش ابر پیش بینی و اظهار کرده که امروز بیشینه دمای استان ۱۲ درجه و کمینه آن دو درجه سانتیگراد خواهد بود.

همچنین برای فردا(جمعه) آب و هوای استان كمي تا قسمتي ابري پاره اي نقاط وزش باد شديد، اوايل شب افزايش ابر و بارش پراكنده باران پیش بینی شده که در این روز نیز بیشینه دما ۱۸ درجه و کمینه آن پنج درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

گردنه های کوهستانی در خراسان شمالی مه آلود است

همچنین مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز اعلام کرده که اکنون محورهای کوهستانی این استان از جمله اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه مه آلود بوده که این وضعیت موجب کاهش دید رانندگان شده است.

بر اساس اعلام این مرکز با وجود مه آلود بودن و بارندگی خفیف در برخی مناطق استان در حال حاضر تمامی محورها باز بوده و تردد به صورت طبیعی در جریان است.

رانندگان عبوری از محورهای خراسان شمالی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه های استان و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.