قدس آنلاین - تبریز : معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی شاخص مشارکت استان را در سال جاری، 41 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان 10 درصد از شاخص مشارکت کشور بالاتر است.

مدیریت ۱۷۰۰ طرح استانی با دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین از تبریز , داود بهبودی در جلسه شورای اداری استان، از مدیریت ۱۷۰۰ طرح استانی با دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد و گفت: ۵ هزار میلیارد ریال در سال جاری برای عمران و توسعه استان هزینه شده است.
وی با اشاره به این که برای ۳۵ طرح ملی استانی شده در سال جاری ۵۷۹ میلیارد ریال هزینه صرف شده، ادامه داد: همچنین در سال جاری سرشماری کشاورزی در استان با ۷۲۴ رده انسانی در رده های اجرایی به بهترین شکل ممکن انجام شد و به ۲۷۱۱ آبادی داری سکنه، ۳۷۱ آبادی خالی از سکنه و ۴۹ شهر برای گرفتن آمار و اطلاعات کشاورزی مراجعه شد.
بهبودی با تاکید بر اتمام تدوین سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی افزود: این سند برای تبریز و تمام شهرستان های استان در ۱۲ کارگروه تخصصی و ۲۰ کارگروه شهرستانی تدوین شده است.
وی با بیان این که تحقق توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی از انگیزه‌های اصلی تدوین سند تدبیر توسعه استان بود، ابراز داشت: افق حرکت آینده استان در راستای این سند تبیین می‌ شود و باید مدیران استانی و شهرستانی برای اجرای این سند در سال جدید همت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.