ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس و ناوشکن نقدی روز سه شنبه با استقبال مقام های نیروی دریایی هند در بندرکوچین این کشور پهلو گرفت .

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر کوچین هند پهلو گرفت

به گزارش ایرنا، دیدار با فرماندهان نیروی دریایی هند، بازدید از مراکز آموزشی و برپایی مسابقات ورزشی از برنامه های این ناوگروه کشورمان در بندرکوچین هند است .

این ناو گروه 20 بهمن سال گذشته پس از طی 5 هزار کیلومتر در شمال اقیانوس هند در بندر کلمبو سریلانکا پهلو گرفته بود.

ناو گروه سی وسوم نیروی دریایی به دلیل حضور دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در آن یک ناو گروه عملیاتی ،اطلاعاتی و آموزشی است .

سی و سومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در ادامه حضور مقتدرانه در آبهای بین المللی تاکنون از بنادر کشورهای سریلانکا و اندونزی بازدید کرده است .

حضور ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در بنادر کشورهای خارجی بخصوص حوزه آبی اقیانوس هند و کشور هند به دلیل حضور نیروهای دریایی فرامنطقه ای ازاهمیت بالایی برخوردار است .

ناو گروه سی وسوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی سال گذشته نیز از بندر بمبئی هند بازدید کرده بود.

ناوگروه سی وسوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه تامین امنیت خطوط کشتیرانی کشورمان در آب های آزاد را برعهده دارد و این ناوگروه با گشت زنی در هزاران مایل دریایی به شناورهای دیگر کشورها نیز که مورد تهدید دزدان دریایی قرار گیرند، کمک می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.