قدس آنلاین:عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامی که عربستان در حمله به صنعا انجام داد ، یک خطای راهبردی در منطقه است و عربستان به زودی خواهد فهمید که این اقدام به نفع ملت های بیدار شده از پیام انقلاب اسلامی تمام خواهد شد.

اقدام متجاوزانه عربستان یک خطای راهبردی در منطقه است/ سونامی خطرناکی در کمین عربستان است

به گزارش قدس آنلاین ، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عربستان با همدستی آمریکا و گروهک القاعده در یمن دست به این اقدام وحشیانه زده است ، افزود: این اقدام عربستان نه تنها هیچ دستاوردی برای این کشور و کشورهای کمک کننده به آن نخواهد داشت بلکه  همه  ملت های مسلمان دریافت کننده پیام بیداری اسلامی باید بدانند پیروزی شما بسیار بسیار نزدیک و سونامی خطرناکی در کمین عربستان است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخواردر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت سلحشور و آماده به رزم یمن و گروه هایی که در یمن آموزش های نظامی را فرا گرفته اند و حاضرند با ایمان و اراده ی محکم داوطلبانه ایثارگری کنند ، خواهند توانست پادشاهی عربستان را مورد تزلزل قرار داده و پایه های آن را بلرزانند و در منطقه کاری کنند که سونامی خطرناکی در عربستان به راه بیفتند و پادشاهی عربستان، عرب نشینان و شیخ نشینانی که به این تجاوز آشکار دست زده اند،  را در هم بپیچد.

وی با اشاره به اینکه حکومت سعودی در داخل کشور خود متزلزل است و با این حرکت خشم مردم خود را نیز بر علیه خود برانگیخته است، اظهارداشت: انقلاب مردم یمن، خواست همه مردم در این کشور بوده است و نه تنها با بمباران چیزی عوض نمی شود بلکه نیروهای مردمی و انصارالله بیشتر ترغیب به سرکوب دشمنان خود خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی خود از موضع وزارت امورخارجه کشورمان ، بیان داشت: موضع وزارت امور خارجه ایران بسیاردرست اما ناکافی است و وزارت امور خارجه می توانست محکم تر از این موضع بگیرد .

وی در خصوص واکنش انصارالله به تجاوز هوایی عربستان علیه کشور یمن نیز گفت: انصارالله تاکنون با مسؤولیتی که با رهبری عبدالمالک بدرالدین داشته با تدبیرعمل کرده همانگونه که در شروع انقلاب یمن و پایه گذاری آن بر اساس برنامه ریزی های هوشمندانه و منطقی پیش رفت و حق برخورد متقابل را برای خود محفوظ خواهند داشت.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: به نظر من ریشه این تجاوزها در رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار است که به دلیل حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی ،اقدام های خبیثانه را در کشورهای اسلامی انجام می دهند تا فکر مسلمانان از فلسطین دور شود اما ملت های مسلمان هیچگاه قدس شریف را فراموش نخواهند کرد و قطعا به زودی شاهد تزلزل رژیم خبیث صهیونیستی خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.