شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، تجاوز اخیر ارتش آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین و مردم بی‌دفاع یمن را محکوم کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت تجاوز به مردم بی‌دفاع یمن
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، در این بیانیه آمده است: در حالی که پس از سال‌ها تحمل حکومت دیکتاتوری در یمن و قیام‌های مردمی این کشور علیه حکومت‌های خودفروخته و کسب پیروزی‌های مردمی تحت حمایت نیروهای انصارالله، شاهد هستیم که ارتش دولت آل سعود به بهانه حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی و دعوت چند کشور دیگر و با ارعاب عدم حمایت‌های مالی، آنان را وادار به کمک در این تجاوز کرده است. بار دیگر حمله و تخریب اماکن عمومی و زیرساخت های یکی دیگر از کشورهای اسلامی یعنی یمن به دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان، نشانه حماقت متجاوزین بوده است.

 در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: متجاوزین بدفهم و حامیان صهیونیستی که اسلام عزیز و نیرومند را بزرگ‌ترین مانع راه منافع نامشروع خود می‌دانند، دست به این اقدام ناجوانمردانه داشته و بازیگران طراحان صهیونیستی شده اند. نکته مهم و عجیب‌تر این‌که، متجاوزین به سرزمین یمن خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنی سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولت‌های حمایت کننده از این تجاوز بوده اند.

 در بخش پایانی این بیانیه آمده است، سکوت معنادار سازمان‌های بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار، بخش دیگری از این سناریو بوده و نقطه تاریکی از مفاهیم مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر است. یقیناً زمامداران سعودی با ادامه این تجاوز، با پاسخ کوبنده ملت خود و دیگر ملت های مسلمان و آزاده جهان مواجه بوده و در آتش کینه آنان خواهند سوخت. ملت بزرگ و شجاع ایران نیز همچون گذشته و با تبعیت از آموزه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره از مظلومین و انقلابیون ضد صهیونیستی حمایت کرده و خواهد داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.