شاخص کل بورس امروز با جهش ۲۰۹۹ واحدی تا کانال ۶۷ هزار واحد صعود کرد.

شنبه سبز تالار شیشه‌ای رقم خورد/ شاخص یکباره ۲۰۹۹ واحد رشد کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز شنبه با جهش ۲۰۹۹ واحدی از کانال های ۶۵ و ۶۶ هزار واحد عبور کرد و به کانال۶۷ هزار واحد صعود کرد و درنهایت در رقم ۶۷ هزار و ۸۲۷ واحد متوقف شد.

شاخص ۳۰ شرکت بزرگ ۱۱۰ واحد، آزاد شناور دو هزار و ۴۳۸ واحد، بازار اول هزار و ۴۹۷ واحد، بازار دوم چهار هزار و ۴۴۳ واحد و صنعت هزار و ۷۵۵ واحد رشد کرد.

شاخص کل (هم وزن) ۲۱۵ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) ۱۹۷ واحد و شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) ۹۰۵ واحد رشد را در معاملات امروز تجربه کردند.

معامله گران بورس و اوراق بهادار تهران امروز بیش از۳۸۸ میلیون برگ سهم را در بیش از ۲۴ هزار دفعه و به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

ارزش روز بازار به ۳۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

نمادهای معاملاتی فارس، همراه، اخابر، تاپیکو، فولاد، وغدیر و فملی بیشترین تاثیر مثبت را در رکوردشکنی امروز دماسنج بازار سهام داشته اند.

بورس اوراق بهادار تهران امروز ششمین روز کاری خود آغاز کرده است و در پنج روز کاری گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار به ۶۵ هزار و ۷۲۸ واحد رسیده بود.

طی روزهای کاری در نوروز امسال، چهار میلیارد و ۴۲۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش هفت هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.