دکتر محمد اصفهانی اثر جدید خود با نام «سبزه‌ی نوروز» را به پیشگاه حضرت رضا(ع) تقدیم کرد.

محمد اصفهانی «سبزه‌ی نوروز» را تقدیم به پیشگاه امام رضا(ع) کرد+نماهنگ

 مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: «سبزه‌ی نوروز» عنوان اثری جدید از دکتر محمد اصفهانی است که موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نماهنگ این آهنگ تاثیرگذار را تهیه و تولید کرده است.

علی ثابت‌نیا افزود: سرایش شعر و تنظیم آهنگ این اثر توسط سیاوش انور، صدابرداری توسط علی پور مقدم و تدوین آن توسط آرش پاکزاد انجام شده است.
وی اضافه کرد: نسخه اول نماهنگ «سبزه‌ی نوروز» همزمان با لحظات پیش از تحویل سال نو از طریق شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و همچنین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه مندان به هنر دینی مواجه شد. البته تلاش داریم تا نسخه دوم و جدید نماهنگ این اثر را نیز همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) تولید و رونمایی کنیم.
ثابت‌نیا تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل موسسه آفرینش های هنری بهره‌گیری از انواع هنرها در تبیین و انعکاس معارف اهل بیت(ع) و پاسداشت و ترویج هنر مقدس و والای دینی و رضوی است.
مدیر عامل موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی بیان کرد: این موسسه ‌تلاش دارد تا آموزش، ‌تولید و اشاعه هنر متعالی اسلامی و ایرانی را آن چنان که شایسته آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و نام بلند ایران زمین است،‌ به منصه ظهور برساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.