عصر 16 فروردین، کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم فوتبال سایپای البرز از بیمارستان کودکان سرطانی (محک) بازدید کردند.

 جلالی خواستار شد: اختصاص 2 درصد قرارداد فوتبالی‌ها به بیماران محک

به گزارش ایسنا - منطقه البرز، در این بازدید دو ساعته بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی این باشگاه ضمن عیادت با بیماران سرطانی چند کلامی با آنها گفت وگو کرده و برای آنها آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

نکته قابل توجه در این بازدید رو در رو شدن مدیر عامل و بازیکنان سایپا با حیدری، مدیر عامل سابق باشگاه سایپا بود که برای درمان بیماری فرزند خود در این بیمارستان حضور داشت. در این دیدار تنی چند از اصحاب رسانه استان البرز نیز حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در پایان این دیدار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز گفت: اعتقاد دارم ما فوتبالی‌ها می‌توانیم کمک حال بیماران به خصوص سرطانی‌ها باشیم و این کار با مدیریت صحیح امکان‌پذیر است.

مجید جلالی، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال می‌تواند با یک تبصره‌ای، 2 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در ابتدای فصل برای بیماران در نظر بگیرد و من به شخصه موافق این موضوع هستم.

وی افزود: به جای گرفتن مالیات‌های سنگین می‌توان بخشی از قرارداد را صرف امر خیر و بیماران سرطانی کرد که این موضوع هم در روحیه بیماران و هم در روحیه ورزشکاران تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در خصوص حضور در محک گفت: اعتقاد دارم همه آدم‌ها باید در طول سال حداقل یک بار در این بیمارستان‌ها حضور یابند و عیادت و دلجویی از بیماران قدر داشته‌ها و سلامتی خود را بدانند.

جلالی در پایان گفت: زندگی بعدهای مختلفی دارد که در آن هم می‌تواند شادی وجود داشته باشد و هم غم و امروز بازیکنان جوان تیم سایپا دیدند که باید قدر زندگی را بدانند و مراقب آن باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.