عضو هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اقتدار و عزت ملی را برای کشور به ارمغان آورد.

تیم مذاکره کننده اقتدار و عزت ملی را به ارمغان آورد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با صدور بیانیه هسته ای در ابتدای سال و تاثیرات مثبت آن به نظر می رسد که امسال سال پر رونقی برای اقتصاد کشور باشد.

وی اظهار کرد: ملت ما در بدترین شرایط اقتصادی موفق به مدیریت کشور شدند و به قولی تحریم ها را دور زدند و با رویکرد تیم مذاکره کننده هسته ای آرامشی بر ملت بویژه بخش اقتصاد کشور مستولی شد.

وی گفت: بیانیه هسته ای باعث شد ارتباطات بهتری در سطح بین المللی بین ایران و کشورهای دیگر بوجود آید که این امر اعتماد روابط تجاری ایران را توسعه داده و موجب ایجاد زمینه فعالیت بهتر و امن تر اقتصادی در سطح دنیا و رونق صادرات می شود.

عضو اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مشهد افزود: رونق اقتصاد کشور در نتیجه این بیانیه هسته ای بستگی به نحوه استفاده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از این فرصت دارد که چقدر نسبت به ارتقای کیفیت تولیدات و برندسازی تلاش کنند.

حسینی اظهار کرد: تلاش ناکافی تولیدکنندگان در کیفی سازی تولیدات باعث شد که در دهه 70 با اینکه تحریم اقتصادی دامنگیر کشور نبود در زمینه صادرات به کشورهای آسیای میانه به خوبی عمل نشود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال همزبانی و همدلی ملت و دولت گفت: همزبانی و همدلی دولت و ملت در تلاش برای ارتقای کیفی تولیدات و رونق صادرات معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: اکنون دولت در سطح بین الملل شرایط مطلوبی را فراهم کرده است و ما نیز به عنوان تولیدکنندگان و فردی از آحاد مردم باید زبان دولت را بفهمیم و با دولتمردان برای رشد اقتصاد و تولید همکاری کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.