سال گذشته 442 سند مالکیت رقبات موقوفات مشهد مقدس اخذ گردید.

442 سند مالکیت موقوفات مشهد در سال گذشته اخذ گردید

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: موضوع اخذ سند مالکیت موقوفات با توجه به تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در اولویت کاری این اداره قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: با توجه به تعداد موقوفات و رقباتی که هنوز سند شش دانگ ندارند، اولویت کاری خود در شش ماهه دوم سال گذشته را اخذ سند از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قرار دادیم.

وی تصریح کرد: اخذ سند مالکیت موقوفات بدلیل اهمیت در حفظ و حراست از موقوفات از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام محمد ذاکری با بیان اینکه بیشتر اسناد مالکیت اخذ شده در اسفند ماه سال گذشته صادر شده است گفت: با پیگیری اداره اوقاف ناحیه یک مشهد و همکاری اداره ثبت مشهد 399 سند در اسفند ماه سال گذشته صادر شد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد با تاکید براینکه اخذ سند مالکیت رقبات در حفظ و حراست از حقوق موقوفات از اهمیت بالایی برخوردار است،گفت: موضوع اخذ سند مالکیت رقبات فاقد سند در دستورکار این اداره در سال جدید قرار گرفته است و امیدواریم با برنامه ریزی که انجام داده ایم بتوانیم برای تمام رقبات فاقد سند، سند مالکیت صادر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.