قدس آنلاین- تبریز: مديرکميته امداد امام خميني(ره) شهرستان مراغه گفت: 295 طرح اشتغال توسط کمیته امداد شهرستان مراغه در سال 93 اجرا شده است.

اجرای 295 طرح اشتغال در سال 93 توسط کمیته امداد شهرستان مراغه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ايوب هاشميان اظهار داشت: طرحهای اشتغال در قالب خودکفایی، توان افزایی و کارانگیزی در زمینه های شغلی کشاورزی، دامپروری، قالیبافی، صنعتی و خدمات اجرا شده است.

وی بیان داشت: در این راستا مبلغ 30 میلیارد و 910 میلیون ریال تسهیلات از منابع امدادی و قرض الحسنه بانکی به مددجویان تحت حمایت اعطا گردیده است.

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان مراغه خاطر نشان کرد: در این مدت 1 میلیارد و 110 میلیون ریال جهت 13 مورد طرحهای تبدیلی پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بيش از 3 ميليارد و141 ميليون ريال عيدي به خانواده هاي تحت حمايت كميته امداد شهرستان مراغه پرداخت شد.

هاشمیان پرداخت عيدي را موجب ايجاد شادي و مسرت قلبي در بين خانواد ها دانست و تعداد خانوارهاي تحت حمايت را كه از این نهاد عيدانه دريافت نموده اند، بیش از 5 هزار خانوار ذكر كرد.

هاشميان اضافه کرد: امسال ميزان عيدي هر خانوار معادل يكماه مستمري مددجویان بوده كه به حساب بانكي آنان واريز شده است.

هاشمیان از پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خود کفایی این نهاد خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته 1096نفر از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح خودکفایی بیمه تامین اجتماعی گردیده و حق بیمه آنها توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

وی مبلغ پرداختی بابت حق بیمه این مددجویان را 8 میلیارد و 605 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پرداخت هزینه های مربوطه در جهت حمایت های پایدار و تامین امنیت و آرامش روحی و روانی و آینده ای مطمئن برای مددجویان می باشد.

هاشمیان ادامه داد: جهت تامین بخشی از هزینه های درمانی متفرقه و موردی مددجویان بالغ بر 470 میلیون ریال توسط کمیته امداد مراغه پرداخت شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.